Toon posts:

[OS X] SMS berichten onderverdelen in folders

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort werk ik met berichten (die in Yosemit zit) , ik zou graag de berichten in verschillende mappen kunnen plaatsen, is dit mogelijk? zoja, kan iemand mij uitleggen hoe ?

alvast hartelijke dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi2830
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-11-2024
Kan je iets meer uitleg geven wat je juist bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okay, zal ik proberen. In Yosemit zit een programma "berichten" (ik denk dat het IMessage heet) van waaruit ik sms kan versturen, dat ben ik nu zakelijk gaan gebruiken, heb een webshop en stuur naar alle klanten een sms als de order verzonden is, dus ik heb zo'n 60 sms per dag. Na een paar dagen heb ik een idiote lange lijst met verzonden sms'jes. Deze zou ik graag willen opdelen in verschillende mappen, om de boel overzichtelijk te houden. is dat mogelijk ?

ik hoop dat ik het nu meer begrijpelijk heb uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi2830
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-11-2024
Ah nu snap ik het :)
Spijtig genoeg is dit niet mogelijk momenteel in de Berichten applicatie.
Je kan altijd feedback naar Apple sturen en wie weet voegen ze zo een functie wel toe in een toekomstige versie ;)
Maar voorlopig zit je vast aan het onoverzichtelijke interface :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 14:04

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Misschien als je een webshop heb is imessage nou ook niet echt de juiste oplossing daarvoor.
Ik denk dat je beter op zoek kan naar andere tools zoals messagebird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Heb de titel wat verduidelijkt van "instellingen berichten" naar "[OS X] SMS berichten onderverdelen in folders " zodat het wat beter de lading dekt :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1