oc'en geforce

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 07:38
ik wil na mijn proc nou ook mijn videokaart een beetje overklokken.. moet ik dan hier zijn of bij het videokaarten forum ;) ..

anyway het is een guillemot/hercules 3dprophet se 32mb geforce256. ik heb de memorychippies al eigen heatsinkjes gegeven en op de geforcechip zit nu een gemodificeerde fcpga coolermaster heatsink/fan.

van internet heb ik de nvidia driver geplukt en geinstalleerd. nou weet ik dat ik ergens in de beeldschermeigenschappen ooit (met dezelfde nvidia driver) heb gezien dat je met twee schuifbalkjes het ding op kan voeren maar... nou kan ik ze niet meer vinden!

nou is dus de vraag: hoe voer ik het ding op?

• aatos
niemand???

Verwijderd

powerstrip :o
kan je alleen geen url geven

• overlord
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10-2021

overlord

Fan van Mitch & Damian

powerstrip is te downen bij www.entechtaiwan.com

succes

P4 2.8GHz, ASUS P4C800-E DLx ATI 9800SE 380/340 8 pip, 2x WD raptor 74 GB raid 0;2 x samsung 160 gb raid 0, IIyama 17"

• aatos
bedankt... heb nu memory 140@180 en proc 130@160 stabiel

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 17:05
Je kan de videokaart idd ook overklokken met behulp van de drivers van nVidia zelf, inderdaad ook met die twee sliders. Het enige wat je hoeft te doen is coolbits.reg downloaden en installeren. Just in case: Installeren doe je door dubbel te klikken op de file en dan op "Ja" te klikken :)

Coolbits.reg voor Win9x kan je hier downen: http://www.tweak3d.net/faq/files/coolbits.reg

Coolbits.reg voor Win2k hier: http://www.tweak3d.net/faq/files/coolbitsw2k.reg

Als je nog info over de GeForce in het algemeen wil hebben, dan is www.geforcefaq.com een hele aardige site.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Pagina: 1