Receiver voor tv, cd en streaming

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel1891
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-03-2022
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Stereo receiver al dan niet met geintegreerde cdspeler

Wat is je budget?
max 400 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het geluid van de tv af en toe versterken, ik wil vooral goede muziek af kunnen spelen en ik wil er naar toe kunnen streamen via wlan.

Er worden compacte speakers mee aangedreven (momenteel Kef C1, maar die wil ik vervangen)
Mogelijk wil ik in de toekomst nog een leuke platenspeler aanschaffen, maar dat is niet het belangrijkste om rekening mee te houden.

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik o.a. gevonden de Denon CEOL N9 , Marantz melody serie , maar ook grotere apparaten als de Yamaha r-n500 en Onkyo TX-8050
De maat is niet echt van belang.

Welke vragen heb je hier nog over?
Zie ik wellicht nog een vergelijkbaar apparaat over het hoofd met een leuke prijs?
Hoe zit het met de kwaliteit van de DAC's in de apparaten die ik noem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Je zou ook kunnen overwegen om een surround receiver te nemen. Je hebt dan wel enkele speakeraansluitingen die je niet nodig hebt maar ook een sloot aan aansluitmogelijkheden in de vorm van hdmi, optisch, etc en andere features. Je keuze mogelijkheden worden dan zo veel groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel1891
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-03-2022
Dat bedacht ik vlak na het tikken en plaatsen van de posting zelf ook, maar toen kon ik de titel niet meer aanpassen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Marcel1891 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 12:05:
Dat bedacht ik vlak na het tikken en plaatsen van de posting zelf ook, maar toen kon ik de titel niet meer aanpassen ;-)
Bij deze. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S1NN3D schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 07:14:
Je zou ook kunnen overwegen om een surround receiver te nemen. Je hebt dan wel enkele speakeraansluitingen die je niet nodig hebt maar ook een sloot aan aansluitmogelijkheden in de vorm van hdmi, optisch, etc en andere features. Je keuze mogelijkheden worden dan zo veel groter.
Eens! Voor dat budget zou ik op zoek gaan naar een mooie tweedehands uit de wat hogere klasse. Er wordt genoeg aangeboden.