Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Stereo receiver al dan niet met geintegreerde cdspeler
Wat is je budget?
max 400 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het geluid van de tv af en toe versterken, ik wil vooral goede muziek af kunnen spelen en ik wil er naar toe kunnen streamen via wlan.
Er worden compacte speakers mee aangedreven (momenteel Kef C1, maar die wil ik vervangen)
Mogelijk wil ik in de toekomst nog een leuke platenspeler aanschaffen, maar dat is niet het belangrijkste om rekening mee te houden.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik o.a. gevonden de Denon CEOL N9 , Marantz melody serie , maar ook grotere apparaten als de Yamaha r-n500 en Onkyo TX-8050
De maat is niet echt van belang.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zie ik wellicht nog een vergelijkbaar apparaat over het hoofd met een leuke prijs?
Hoe zit het met de kwaliteit van de DAC's in de apparaten die ik noem?
Ik zoek een?
Stereo receiver al dan niet met geintegreerde cdspeler
Wat is je budget?
max 400 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het geluid van de tv af en toe versterken, ik wil vooral goede muziek af kunnen spelen en ik wil er naar toe kunnen streamen via wlan.
Er worden compacte speakers mee aangedreven (momenteel Kef C1, maar die wil ik vervangen)
Mogelijk wil ik in de toekomst nog een leuke platenspeler aanschaffen, maar dat is niet het belangrijkste om rekening mee te houden.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik o.a. gevonden de Denon CEOL N9 , Marantz melody serie , maar ook grotere apparaten als de Yamaha r-n500 en Onkyo TX-8050
De maat is niet echt van belang.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zie ik wellicht nog een vergelijkbaar apparaat over het hoofd met een leuke prijs?
Hoe zit het met de kwaliteit van de DAC's in de apparaten die ik noem?