Hallo allemaal,
Hierbij roep ik jullie hulp in om van mijn budget (€1100,- ) een goeie build te maken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga deze pc voornamelijk gebruiken voor gamen, maar vanwege school is de ssd een must. Snel bestanden overzetten is altijd fijn. Denk bij games aan GTA V, een Battlefield 4 maar ook DayZ en Warframe.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max is €1100 voor het systeem met randapparatuur. Zoals je hier onder kunt zien is het echt mogelijk voor dat bedrag
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb niks, (muis van de action uitgesloten) dus dit moet worden meegenomen in de build. Max daar voor leek me €250 wel een redelijk bedrag, opdat je €850 over houdt. Wel heb ik nog een losse 1Tb harde schijf liggen, dus die hoeft niet mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De pc van m'n dromen ziet er denk ik anders uit, maar dit is toch al heel wat voor een eerste build. Videokaart die 2-3 jaar mee kan is fijn, voeding van 630+ watt voor eventuele crossfire is een must.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de case wil ik graag een Aerocool Aero 1000 of een NZXT s340. Monitor graag samsung.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Monitor 24 inch
Ga je overklokken?
Hoogstwaarschijnlijk niet, daar is me het budget niet naar.
Hier de build die ik in gedachten had:
En hier de randapparatuur die me wel aanspraken op het eerste gezicht:
Bij voorbaat dank,
Ruben
Hierbij roep ik jullie hulp in om van mijn budget (€1100,- ) een goeie build te maken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga deze pc voornamelijk gebruiken voor gamen, maar vanwege school is de ssd een must. Snel bestanden overzetten is altijd fijn. Denk bij games aan GTA V, een Battlefield 4 maar ook DayZ en Warframe.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max is €1100 voor het systeem met randapparatuur. Zoals je hier onder kunt zien is het echt mogelijk voor dat bedrag
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb niks, (muis van de action uitgesloten) dus dit moet worden meegenomen in de build. Max daar voor leek me €250 wel een redelijk bedrag, opdat je €850 over houdt. Wel heb ik nog een losse 1Tb harde schijf liggen, dus die hoeft niet mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De pc van m'n dromen ziet er denk ik anders uit, maar dit is toch al heel wat voor een eerste build. Videokaart die 2-3 jaar mee kan is fijn, voeding van 630+ watt voor eventuele crossfire is een must.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de case wil ik graag een Aerocool Aero 1000 of een NZXT s340. Monitor graag samsung.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Monitor 24 inch
Ga je overklokken?
Hoogstwaarschijnlijk niet, daar is me het budget niet naar.
Hier de build die ik in gedachten had:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,17 | € 180,17 |
| 1 | ASRock Fatal1ty H97 Killer | € 116,50 | € 116,50 |
| 1 | MSI R9 380 Gaming 4GB | € 245,95 | € 245,95 |
| 1 | Aerocool Aero-1000 Wit | € 70,17 | € 70,17 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8 | € 49,50 | € 49,50 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 620W | € 76,95 | € 76,95 |
| 1 | Kingston HyperX Savage SSD 240GB | € 107,95 | € 107,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 847,19 | |
En hier de randapparatuur die me wel aanspraken op het eerste gezicht:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |