Ik heb Windows 7 op een USB stick staan en heb deze installatie al vaak genoeg uitgevoerd. Nu wilde ik windows 7 installeren op een Lenovo B590, maar krijg het niet voor elkaar. Ten eerste geeft de installatie die ik opstart in Windows 8 aan dat de harde schijf GPT is en de partities niet de goede volgorde hebben. De partities zijn niet samen te voegen of te formatteren in schijfbeheer. Ik ging toch door met de installatie, en deze geeft bij het opstarten aan dat hij niet gestart kan worden. "De digitale handtekening voor dit bestand kan niet worden gecontroleerd"
Hoe kan ik er voor zorgen dat de windows installatie start en ik de schijven kan formatteren? Ik ben ook bang dat als ik op een andere manier de schijf formatteer, dat ik er dan helemaal niet meer in kom. Ook als ik trouwens de boot volgorde aanpas naar USB, start de installatie niet.
edit: Ik hoef trouwens dat hele GPT niet te behouden, maar wil het ook op MBR doen als dat gemakkelijker is.
Hoe kan ik er voor zorgen dat de windows installatie start en ik de schijven kan formatteren? Ik ben ook bang dat als ik op een andere manier de schijf formatteer, dat ik er dan helemaal niet meer in kom. Ook als ik trouwens de boot volgorde aanpas naar USB, start de installatie niet.
edit: Ik hoef trouwens dat hele GPT niet te behouden, maar wil het ook op MBR doen als dat gemakkelijker is.
[ Voor 10% gewijzigd door Dekar op 02-07-2015 19:03 ]
EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's