Ik zoek een?
Ik zoek een nieuw moederbord waarop ik mijn huidige CPU kan gebruiken.
Momenteel ben ik in het bezit van een:
Tijdens het gamen/streamen wordt de CPU 75 graden.. . en dit lijkt me niet goed voor de CPU.
Daarom wil ik een ander moederbord (en koeler) aanschaffen zodat de CPU beter gekoeld kan worden dan dat die op dit moment gedaan wordt.
Wat is je budget?
Ik wil ongeveer 100 euro besteden aan het moederbord en voor de CPU heb ik geen enkel idee wat een geschikt budget zou zijn.. (dus als je een voorstel hebt, hoor ik het graag =))
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur, looks van een moederbord maakt het ook niet uit, als het maar functioneel is =)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals gezegd game ik voornamelijk met dit systeem en daarnaast stream ik regelmatig de gameplay
Nog meer informatie nodig? laat het me weten!
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Ik zoek een nieuw moederbord waarop ik mijn huidige CPU kan gebruiken.
Momenteel ben ik in het bezit van een:
- ASRock 970 Pro3 R2.0
- AMD FX 8350
Tijdens het gamen/streamen wordt de CPU 75 graden.. . en dit lijkt me niet goed voor de CPU.
Daarom wil ik een ander moederbord (en koeler) aanschaffen zodat de CPU beter gekoeld kan worden dan dat die op dit moment gedaan wordt.
Wat is je budget?
Ik wil ongeveer 100 euro besteden aan het moederbord en voor de CPU heb ik geen enkel idee wat een geschikt budget zou zijn.. (dus als je een voorstel hebt, hoor ik het graag =))
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur, looks van een moederbord maakt het ook niet uit, als het maar functioneel is =)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals gezegd game ik voornamelijk met dit systeem en daarnaast stream ik regelmatig de gameplay
Nog meer informatie nodig? laat het me weten!
Met vriendelijke groet,
Jeroen