Hallo Tweakers,
Ik had op 24 Juni een bestelling gedaan op www.ceretropic.com.
Totale kosten 100 euro, maar kosten op het pakketje staan als 10$ aangegeven per product. Aangezien er een product bijzat dat tempratuur gevoelig was(en zodoende ook verpakt), begin ik nu toch wel een beetje geirriteerd te raken niet wetend of het product kapot is, vanwege het trage werk daaro.
Echter wacht ik nu al vrij lange tijd voordat de Track en Trace geupdate wordt. De Duane wist zelf niks, en ik zie ook niet dat het al 'gecleared' is of naar een andere 'koerierdienst' is overgeleverd.
Nu staat mijn pakket al enige tijd op de volgende status.
June 29, 2015 , 4:37 pm Customs Clearance NETHERLANDS
Track en Trace Code
LZ629646070US
- Wat kan ik hier zelf aan doen?
- Hoelang moesten jullie wachten?
- Is het beter om volgende keer een duurdere koerier te pakken?
- De Duane zei dat ze het overhandigde aan PostNL, maar hun service nummer is 0,45 ct per minuut.
thanks dit is de tweede keer dat ik bestel vanuit het buitenland
Ik had op 24 Juni een bestelling gedaan op www.ceretropic.com.
Totale kosten 100 euro, maar kosten op het pakketje staan als 10$ aangegeven per product. Aangezien er een product bijzat dat tempratuur gevoelig was(en zodoende ook verpakt), begin ik nu toch wel een beetje geirriteerd te raken niet wetend of het product kapot is, vanwege het trage werk daaro.
Echter wacht ik nu al vrij lange tijd voordat de Track en Trace geupdate wordt. De Duane wist zelf niks, en ik zie ook niet dat het al 'gecleared' is of naar een andere 'koerierdienst' is overgeleverd.
Nu staat mijn pakket al enige tijd op de volgende status.
June 29, 2015 , 4:37 pm Customs Clearance NETHERLANDS
Track en Trace Code
LZ629646070US
- Wat kan ik hier zelf aan doen?
- Hoelang moesten jullie wachten?
- Is het beter om volgende keer een duurdere koerier te pakken?
- De Duane zei dat ze het overhandigde aan PostNL, maar hun service nummer is 0,45 ct per minuut.

[ Voor 8% gewijzigd door Bjorn89 op 02-07-2015 16:32 ]