Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05:32

ZenTex

Doet maar wat.

Topicstarter
Vanwege verlies van m'n oude telefoon (Zopo ZP 980+) en het maar niet leveren van de beoogde opvolger en de tegenvallende review (Elephone P7000) zoek ik dus naar een nieuwe.

Ik zoek een?
Goede telefoon voor een voor een leuke prijs maar vooral dual sim. Vandaar dat ik dus automatisch bij Chinaphones uitkom.lieft 4G om op de toekomst voorbereid te zijn,
De telefoon word gebruikt in zowel Nederland als Hong Kong.

Wat is je budget?
Budget is rond de 200 tot 300 Euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het gaat mij vooral om data, ik reis veel en gebruik de telefoon als een soort laptop in zakformaat.
Wait ik niet doe met de telefoon is films bekijken.
Scherm formaat liefst 5", 5.5 mag ook. De resolutie hoeft voor mij niet superhoog te zijn.
Accuduur daarentegen is zeer belangrijk.

Wat heb je zelf al gevonden?

Uiteraard de Elephone, maar die valt dus af.
Jayu S3

Verder heb ik geen idee, vandaar deze thread. ;)

• 4-systeembeheer
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-10-2021
Heb zelf een tijd geleden de Blu Dash 5 gehaald (in Amerika weliswaar). Lekker veel telefoon voor weinig geld. Voor onder 100$ ongeveer 2 jaar geleden. Er is ook een versie 6 tegenwoordig.

[ Voor 36% gewijzigd door 4-systeembeheer op 02-07-2015 15:42 . Reden: update ]

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Even iets geks; de moto G? 5 inch, goedkoop, 4G (check wel ff de frequenties) alleen niet Chinees (maar dat kan toch alleen maar goed zijn? :P )

edit: oh wacht, de 4G is niet dual, alleen de 3G..dacht dat ik laatst ook de 4G dual zag.
pricewatch: Motorola New Moto G 3G Dual SIM (2014) Zwart

[ Voor 46% gewijzigd door maarud op 02-07-2015 15:42 ]

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:54
Jiayu S3, heb hem zelf ook en ben er echt tevreden over.

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:29
Vrijwel alle chinaphones vallen in de categorie 5-5,5 inch, 4G en dual sim.
Wanneer 4G in Nederland belangrijk voor je is en je niet bij t-mobile zit, zorg dan wel dat je een telefoon koopt die de 800mhz ondersteunt.
En dan blijven er niet zo gek veel meer over.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Topicstarter
De motorola lijkt qua specs wat karig vergeleken met de Chinaphones, al verbaast het me dat ze een dual sim hebben, hoewel? Lenovo...
De blu zal ik zo checken, nooit van gehoord trouwens.

4g in nederland is niet echt belangrijk, mijn datagebruik hier is beperkt.

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Oja, de Chinaphones geven natuurlijk wat meer bang for bucks. Maar Motorola heeft met z'n Moto G een aardige troef in het (Europese) goedkope(re) segment. Het is een leuk, degelijk telefoontje die nog best rap meegaat en zeker als je gewoon internet e.d.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Topicstarter
maarud schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:59:
Oja, de Chinaphones geven natuurlijk wat meer bang for bucks. Maar ...
Bang for bucks is naturlijk het grote voordeel van Chinaphones naast het voordeel (voor mij althans) van een ruime keuze aan dual sims.

Die blue Dash heb ik ook bekeken maar specs zijn erg mager, maar da's logisch ook want de telefoon zit in een compleet andere prijsklasse.

Voorlopig lijkt de Jiayu de beste keuze in dit budget.
Pagina: 1