Wat ga je met je laptop doen?
Heb een laptop nodig voor school, ga een opleiding ICT volgen (applicatie ontwikkelaar om precies te zijn) waarbij er veel gewerkt zal worden met programma's, zoals VM ware.
Belangrijk om te weten: ga hem alléén gebruiken voor school.Ik wil dus zo goedkoop mogelijk uitkomen!
Momenteel heb ik een Samsung NP535U3C-A03NL met AMD A6.... Ik dacht eraan om deze uit te breiden met SSD en *8GB RAM. Echter, is dit de moeite en het geld waard of kan ik dan beter voor een nieuwe laptop gaan, aangezien de accu van deze laptop best snel leeg is (2u)?
* een minimale vereiste
Wat is je budget?
€600 maximaal
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, dagelijks.
Heb je nog bepaalde voorkeuren?
- Scherm: maximaal een 14'' scherm met full HD (dat laatste is géén vereiste)
- De mogelijkheid om een SSD erin te zetten
- Het liefst helemaal nieuw, maar 2e hands is ook goed (zolang ik maar goedkoop uit ben)
Zelf heb ik de volgende laptops in gedachte:
--
Heb een laptop nodig voor school, ga een opleiding ICT volgen (applicatie ontwikkelaar om precies te zijn) waarbij er veel gewerkt zal worden met programma's, zoals VM ware.
Belangrijk om te weten: ga hem alléén gebruiken voor school.Ik wil dus zo goedkoop mogelijk uitkomen!
Momenteel heb ik een Samsung NP535U3C-A03NL met AMD A6.... Ik dacht eraan om deze uit te breiden met SSD en *8GB RAM. Echter, is dit de moeite en het geld waard of kan ik dan beter voor een nieuwe laptop gaan, aangezien de accu van deze laptop best snel leeg is (2u)?
* een minimale vereiste
Wat is je budget?
€600 maximaal
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, dagelijks.
Heb je nog bepaalde voorkeuren?
- Scherm: maximaal een 14'' scherm met full HD (dat laatste is géén vereiste)
- De mogelijkheid om een SSD erin te zetten
- Het liefst helemaal nieuw, maar 2e hands is ook goed (zolang ik maar goedkoop uit ben)
Zelf heb ik de volgende laptops in gedachte:
--
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2015 15:00 ]