Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-04 22:09
Ik heb een hele reeks epub en pdf boeken (en documenten) en deze heb ik via iTunes op mijn iPad gezet. Het gaat niet om boeken die via de Apple Store zijn gekocht. Kan ik deze zonder tussenkomst van mijn pc/iTunes laten synchroniseren met mijn iPhone?

Ik heb op zowel de iPad als iPhone via instellingen de synchroniseer collecties en synchroniseer bladwijzers en notities aangezet. Ook heb ik op beide apparaten een herstart uitgevoerd.

Op de iPad en iPhone staat iOS 8.4

[ Voor 6% gewijzigd door virtualite op 02-07-2015 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-04 14:30

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Bladwijzers en sortering in sets wordt bij mij prima gesynced. Heb ook veel eigen epubs in zowel iBooks op Mac als iBooks op iPad/iPhone. Gaat via je apple ID en de cloud.

Heb je windows ? Want op Mac gaat boeken overzetten via iBooks en niet meer via iTunes? Tenminste ik zet zel altijd via dropbox op mijn telefoon, veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
Ik gebruik 1 apple ID voor mijn iPhone en iPad. Maar moet ik om dit werkend te krijgen dan eerst de boeken op mijn iPad en iPhone zetten?

Op de Apple support pagina lees ik dat het bovenstaande moet worden uitgevoerd voordat de synchronisatie wordt uitgevoerd.

Ook geven ze daar aan dat wanneer ik een boek verwijder dit op elk device handmatig moet verwijderen.

Echter... Ik zou het graag zo willen instellen zoals met foto's ook het geval is. Wanneer ik met mijn iPhone een foto maakt is deze ook direct zichtbaar op mijn iPad. Omgekeerd werkt dit uiteraard ook.

Is hetgeen wat ik wil mogelijk want ik kan er weinig anders over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-04 14:30

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Je wil een boek op je iPhone zetten en deze automatisch op je iPad laten verschijnen ? Hele boeken syncen werkt alleen met officiële aankopen uit de store volgens mij. Als je ze handmatig op je apparaten zet dan synced hij wel bladwijzers tussen apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
Dat is wat ik bedoel. Bedankt voor de informatie. Ik was al bang dat dit niet mogelijk was.