Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een cube talk 7x u55gt c8. Na een iets ongemakkelijk schuiver tijdens het opladen doet de tablet 'niets' meer. Ik heb nog via een paowerbank de batterij opgeladen (de powerbank gaf op een gegeven moment niet meer aan dat er 'geladen' werd).
Als ik de tablet aan probeer te zetten gebeurd er niets zichtbaars. Ook is er geen fysieke schade te zien.

Is er iemand die een briljant idee heeft om dit te troubleshooten? Als iemand ervaring heeft met reparatie, dan graag een DM.
De tablet is via banggood aangeschaft en ik zou liever niet het versturen naar china wagen.

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:34
Soms helpt het om de aan en uit knop een minuut lang in te drukken. Verder zou ik het ook niet weten, met 'schuiver' bedoel je dat dat ding op de vloer gevallen is?

Verwijderd

Topicstarter
Met schuiver bedoel ik dat deze van een bijzettafeltje op de grond is gegleden, hoogte minder dan 40 cm. De oplaadkabel was nog aangesloten. Zoals ik al aangaf is er verder niets te zien aan schade.