Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Chrome layout in de war. Tekst overlapping

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sind enige tijd, na de laatste updates heeft Chrome moeite met het weergeven van pagina's
Tekst overlapt onder andere. Dit gebeurd alleen in Chrome. Hieronder een voorbeeld vam zooplus.nl

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/21nll51.png

Nog een voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/dy3r4l.png

Draai Windows 8.1. Grootte staat op normaal. Resolutie scherm 1920x1080. Chrome in principe standaar en grootte op 125% vanwege mijn visuele handicap.. >:)

Is het een setting in Chrome, en waar kan ik dat veranderen? Of zijn het de websites?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Adblocker of andere plugins? <-- schakel als test eens uit.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor die tip van de extensies. Adblock had ik er al af want dat irriteerde mij..Nu even alle extenties uitgeschakeld en het ziet er weer uit zoals het zou moeten.. Zal ze weer even één voor één inschakelen en kijken of het terugkomt.

Edit:

Was snel gevonden. Er was een extentie die aan de rechterkant van het scherm uitklapbaar was en allerlei videotips gaf. Deze verwijderd en alles is zoals ik zei weer OK.

Die extentie zal ik wel in een dronken bui hebben ge-installeerd of is ergens mee meegekomen. Ben nu al kwijt welke het is.. :/

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2015 10:30 . Reden: probleem opgelost ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

:D

Voor anderen met dezelfde problemen: hoe heette de plug-in?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Moet je eerlijk bekennen dat ik geen flauw idee meer heb. Heb het gewoon weggedonderd zonder echt te kijken. Weet wel dat er een spaanse beschrijving bijzat, en dat was al vreemd

Sorry, zal volgende keer beter handelen en het dan plaatsen