Geen reactie meer van koper GTA V

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Mede tweakers,

Begin mei heb ik GTA V voor PC te koop aangeboden op V&A.

Ik heb het spel een aantal dagen eerder gekocht via een Rockstar key, vervolgens enkele dagen singleplayer gespeeld en was er toen flauw van. Daarom heb ik hem op V&A geplaatst met het verhaal dat de koper de gehele account er bij over zal moeten nemen, gezien dit gekoppeld is.

Na een tijdje kwam er interesse en heb ik per mail en telefoon contact gehad met een user die wel interesse had. Hij vond het prima de game over te nemen maar attendeerde mij op het feit dat het (tijdelijk) niet mogelijk was om het mailadres van de Rockstar acccount aan te passen. Het was dus niet mogelijk de game/account volledig over te dragen.

Ik heb voorgesteld de accountgegevens wel over te dragen en dat betreffende pas de overeengekomen vraaprijs hoeft te betalen nadat het gelukt is het mailadres van de account te wijzigen. De user vond dit een sympathieke geste en is met de account online aan het spelen gegaan (te verifiëren gezien inloggegevens nog niet zijn gewijzigd).

Echter, mijn potentiële koper laat nu al sinds 9 mei niks meer horen op mijn verzoek hoe we het verder zullen regelen. Volgens mij is hij ook gestopt met spelen gezien er niks meer verandert in het account. Gezien ik meermaals contact heb proberen op te nemen en ik helemaal geen reactie meer ontvang ben ik er toch niet echt gelukkig mee.

Gezien hij wel op de account is gaan spelen kan ik er nu vrij weinig mee. Het lijkt mij fair dat hij de game dan ook alsnog overneemt, uiteraard pas betaling nadat het gelukt is het mailadres te wijzigen. Dat zijn we immers overeengekomen.

De koper reageert echter helemaal niet meer en dat is natuurlijk megaflauw. Iemand suggesties of is dit een gevalletje helaas pindakaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:19
Je kan toch je ww wijzigen als hij niets meer laat horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-09 18:42
Mogen dergelijke accounts überhaupt wel (door)verkocht worden? Bij iets als Steam/Origin is het in ieder geval niet legaal, wat is de policy van Rockstar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Je kan GTA ook resetten in je account toch? Dan zou je de boel kunnen resetten en weer doorverkopen. Dacht zoiets gezien te hebben.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
418O2 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:25:
Je kan toch je ww wijzigen als hij niets meer laat horen?
Goed plan, ik laat het maar zitten verder. Wel erg flauw dat hij niet meer reageert.
Manie Riets schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:48:
Mogen dergelijke accounts überhaupt wel (door)verkocht worden? Bij iets als Steam/Origin is het in ieder geval niet legaal, wat is de policy van Rockstar?
Ik weet dat het bij Steam niet mag maar kon hier niks over terugvinden.
rikadoo schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:34:
Je kan GTA ook resetten in je account toch? Dan zou je de boel kunnen resetten en weer doorverkopen. Dacht zoiets gezien te hebben.
Thanks voor het advies, ga ik doen.