Hallo,
Ik heb een pc waarvan ik heb begrepen dat mijn processor best wel wat overgeclockt kan worden. Omdat ik net een nieuwe videokaart heb had ik begrepen dat ik enorm veel winst kon behalen als ik deze processor overclockte. Op internet las ik dingen dat deze processor van 2.6gz naar 4gz kan gaan. Ik ben zelf al tevreden als hij naar 3 gaat of 3.2 of whatever. Nu heb ik daar zelf totaal geen verstand van en ben eigenlijk op zoek naar iemand die dat leuk vind om mij hierbij te helpen/ samen te doen of het voor mij zou willen doen.
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat het systeem stabiel en heel blijft
Misschien heeft iemand een hele goede handleiding dat ik het zelf kan doen
Dit is mijn systeem;
Moederbord: Asus P6T Deluxe
CPU: Intel i7 920
GPU: MSI GTX 760
Geheugen: Corsair XMS3, 6GB DDR3
PSU: Corsair TX750W
HDD: 1TB Western Digital Green
Bedankt alvast
Ik heb een pc waarvan ik heb begrepen dat mijn processor best wel wat overgeclockt kan worden. Omdat ik net een nieuwe videokaart heb had ik begrepen dat ik enorm veel winst kon behalen als ik deze processor overclockte. Op internet las ik dingen dat deze processor van 2.6gz naar 4gz kan gaan. Ik ben zelf al tevreden als hij naar 3 gaat of 3.2 of whatever. Nu heb ik daar zelf totaal geen verstand van en ben eigenlijk op zoek naar iemand die dat leuk vind om mij hierbij te helpen/ samen te doen of het voor mij zou willen doen.
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat het systeem stabiel en heel blijft
Misschien heeft iemand een hele goede handleiding dat ik het zelf kan doen
Dit is mijn systeem;
Moederbord: Asus P6T Deluxe
CPU: Intel i7 920
GPU: MSI GTX 760
Geheugen: Corsair XMS3, 6GB DDR3
PSU: Corsair TX750W
HDD: 1TB Western Digital Green
Bedankt alvast