Abonnementskosten bij release iPhone

Pagina: 1
Acties:
  • 400 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

Topicstarter
Ik ben van plan een iPhone te kopen als mijn huidige abonnement verloopt. Er gaan geruchten rond dat de volgende (iPhone 6S?) begin september beschikbaar komt. Aangezien dit maar twee maanden zijn wil ik liever wachten op de volgende.

Nu wil ik graag weten hoevel hoger de abonnementskosten gemiddeld liggen bij de release van een iPhone vergeleken met nu. Op dit moment kun je voor €47,50 per maand, €183,23 eenmalig (inclusief aansluitkosten) een abonnement afsluiten bij KPN met 5 GB data en 200 minuten/SMS. Kosten totaal €1.323.23

Iemand hier die een soortgelijk abonnement heeft en zijn iPhone bij de release heeft gekocht? Ik hoor uw kosten graag.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

Topicstarter
Bump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ze zullen natuurlijk de hoofdprijs vragen, ik schat zo'n 59 euro in de maand waar je nog eens 199 euro (afhankelijk van provider) moet aftikken voor de goedkoopste variant (de normale 6).

Hoe meer je bijbetaalt, hoe lager de maandbedrag zal zijn bij bepaalde abonnementen. Het zal in ieder geval niet goedkoop zijn.

Bij de release stond ik voor de keus om 55 euro p/m (onbeperkt bellen en 6GB data) af te tikken met 400 euro bij betalen voor de duurste versie (Plus, 128GB, 24 maanden). Uiteindelijk toch maar het toestel los aangeschaft, en een sim only van 8,50 genomen bij KPN. Heel familie (10p) zit bij KPN met 10GB aan data, (10 x 10 = 100GB) dus genoeg om MB's te delen :)

[ Voor 3% gewijzigd door MysticX op 02-07-2015 16:06 ]

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is uiteraard niet bekend hoeveel de nieuwe iPhone gaat kosten. Dit topic heeft dus weinig zin. We kunnen uiteraard niet in de toekomst kijken. Wat de huidige iPhones bij release kosten kun je overigens gewoon opzoeken.

Hoe dan ook, deze gaat dicht.

Dit topic is gesloten.