Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• maxh22
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-10 20:17
Ik zoek een?
een goedwerkende telefoon die:
5.5 Inch
13MP camera
minimaal 1,7 GHZ processor
goeie behuizing
Wat is je budget?
ongeveer 300 euro[/i]

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
vooral veel grote apps gebruiken

Wat heb je zelf al gevonden?
de letv x600 en de Meizu MX5(sta ook open voor andere suggesties

Welke vragen heb je hier nog over?
welke is nou de beste??

[ Voor 6% gewijzigd door maxh22 op 02-07-2015 09:10 ]

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Xiaomi MX5? Je bedoeld de Meizu MX5 waarschijnlijk? En die is nog niet uit dus nog weinig zinnigs over te zeggen.

LeTV en Meizu zijn beide toestellen welke zijn geoptimaliseerd voor gebruik in China. Beide leveren veel software mee die geent is op gebruik in Chinees (spraaksturing, streaming etc).

• maxh22
Kenzi schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 03:42:
Xiaomi MX5? Je bedoeld de Meizu MX5 waarschijnlijk? En die is nog niet uit dus nog weinig zinnigs over te zeggen.

LeTV en Meizu zijn beide toestellen welke zijn geoptimaliseerd voor gebruik in China. Beide leveren veel software mee die geent is op gebruik in Chinees (spraaksturing, streaming etc).
ja dat had ik gezien maar je kon al deze troep er zo af gooien zag ik in een review

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-11 10:23
Andere suggestie
https://oneplus.net/one

[ Voor 28% gewijzigd door bottom line op 02-07-2015 10:08 ]

• maxh22
Ja een vriend van mij heeft hem ook. Hij heeft veel problemen met het touchscreen en hij wordt soms heel erg heet

• bottom line
Heeft wel een veel grote userbase als de gsm's die je zelf opnoemt. Deze kunnen ook problemen hebben, maar zijn gewoon niet bekend / wordt geen aandacht aan gegeven.
Bij mijn broer en 2 vrienden werkt de OnePlus perfect. Het enige waar ze niet zo tevreden over zijn is Lollipop.
Ik vraag me ook af of bij LeTV of Meizu je je telefoon na ongeveer 6 maand mag (gratis) terugsturen voor garantie

[ Voor 17% gewijzigd door bottom line op 02-07-2015 11:41 ]

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

bottom line schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:39:
Heeft wel een veel grote userbase als de gsm's die je zelf opnoemt. Deze kunnen ook problemen hebben, maar zijn gewoon niet bekend / wordt geen aandacht aan gegeven.
Meizu heeft een grotere userbase dan OPO. Ik denk dat je Engelstalige userbase bedoeld.
http://bbs.meizu.cn/

Meizu besteed aardig veel aandacht aan hun producten op hun fora. Alleen is de markt vooral China en dus ook de userbase / fora.
Zelfde geld voor LeTV.

Niet Engelstalig wil niet zeggen dat er niks gedaan wordt aan problemen. Chinezen zijn juist veel sneller om op Weibo / BBS etc te gaan klagen over problemen.

• bottom line
Kenzi schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:45:
[...]

Meizu heeft een grotere userbase dan OPO. Ik denk dat je Engelstalige userbase bedoeld.
http://bbs.meizu.cn/
Wederom heb je helemaal gelijk :D

• maxh22
hmmm oke hebben jullie toevallig ook nog andere opties??

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-10 21:18
de Letv of de Leeco community .. zit blijkbaar ook niet stil.. heb hem nou een half jaar.. de x600.. super telefoontje.. alleen af en toe wat warm.. maar da's weer goed voor de winter :D
Pagina: 1