Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• patty2
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-02 21:19
Hallo,

Ik heb al 2 jaar een lg optimus 4x HD en ben nu toe aan vernieuwing.

Ik zoek een?
Ik zoek een telefoon met een scherm van 5"of groter, redelijke camera en goede accu duur.

Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de 300/400 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Telefoon wil ik gaan gebruiken voor facebook, reddit, whatsapp en soms een spelletje.
Minimale eisen,
- ram 2Gb
- scherm 5"
- Android
- 16gb intern geheugen

Wat heb je zelf al gevonden?
Honor 6
Honor 6plus
Huawei Ascend Mate 7
Huawei P8
One plus one
Nexus 5
LG G3

Welke vragen heb je hier nog over?
Welke de beste keuze is of als er nog een andere telefoon is dat misschien beter is.

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:52
Beste keuze.. tja

van je bovenste lijstje zeg ik al snel Oneplus One, deze heeft een prima prijs en goede specs, nergens echt zwakke punten

Nexus 5 is erg fijn in gebruik maar de batterijduur en camera zijn niet top notch

Lg g3 ook leuk toestel maar zag vaak 'lag' en lg skin is te druk imo

Overige toestellen van huawei durf ik niks over te zeggen, geen ervaring mee

[ Voor 3% gewijzigd door BigF25 op 01-07-2015 16:51 ]

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

BigF25 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:48:
Beste keuze.. tja

van je bovenste lijstje zeg ik al snel Oneplus One, deze heeft een prima prijs en goede specs, nergens echt zwakke punten

Nexus 5 is erg fijn in gebruik maar de batterijduur en camera zijn niet top notch

Lg g3 ook leuk toestel maar zag vaak 'lag' en lg skin is te druk imo

Overige toestellen van huawei durf ik niks over te zeggen, geen ervaring mee
De OPO heeft helaas wel zwakke punten, zie het topic hier op GoT. Zoals het scherm en touch problemen.
Nu de OPO 2 er binnenkort aankomt zou ik die niet aanraden.

Honor 6 / 6+ totaal geen problemen mee, alleen geen custom roms.

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:52
Kenzi schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:03:
[...]

De OPO heeft helaas wel zwakke punten, zie het topic hier op GoT. Zoals het scherm en touch problemen.
Nu de OPO 2 er binnenkort aankomt zou ik die niet aanraden.

Honor 6 / 6+ totaal geen problemen mee, alleen geen custom roms.
Zelf nooit problemen mee gehad, 3 andere die ik ken ook niet. Ja in de topic zie je het voorbij komen maar bij de topic van andere smartphones zijn er ook trouble exemplaren..

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-11 13:15
Leuk :) dat lijstje herken ik voor een deel. Dat was een tijdje terug ook grotendeels mijn shortlist.

De Honor toestellen ken ik niet.
OPO is het niet geworden i.v.m. het ontbreken van 4G (tenzij je T-Mobile hebt)
Nexus 5 heeft me heel lang doen twijfelen, meerdere collega's van me hebben hem en ik moet zeggen dat het een super toestel is.

Bij mij is het de Moto X 2014 geworden uiteindelijk. Op papier lijkt de accu tegen te vallen maar in de praktijk gaat ie langer mee dan verwacht. Daarnaast zitten er toffe features op en is het een stock android, dus geen bloatware erop.

De reden dat ik voor Motorola heb gekozen en niet voor de Nexus 5 is omdat ik al meerdere Motorola's heb gehad en nooit problemen heb ondervonden. (Ik blijft toch een beetje bij m'n merk)
Daarnaast zijn het gewoon oerdegelijke telefoons, ze worden altijd gemaakt uit premium materialen (aluminium, carbon en inmiddels zelfs een toestel met kevlar)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:46
Ik denk dat je jezelf moet afvragen of je er meer mee wil dan standaard meekomt aan software. Huawei/Honor toestellen hebben voor zover ik weet geen of weinig custom roms, LG en Nexus wel.
Nexus krijgt ook van Google veel en snel updates, soms te snel met storing tot gevolg.
LG ben je mee bekent.
Pagina: 1