Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Path of Exile - Awakening post

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ook in de comments bij het artikel al wordt vermeld is het vijftal skills dat vandaag(/gisteren) is aangekondigd nog bovenop de 13 skills die reeds in de beta zitten. In totaal dus 18 nieuwe skills, waarvan 13 actives.

*Sneaky "ik lees nu pas de GR Beleid post"-edit*

Alles hieronder zou volgens het GR Beleid gezien kunnen worden als iets wat als post onder het artikel kan. Ik heb het nu toch al getypt dus ik laat het lekker staan :9

*/edit*

Wat mijns inziens een grotere toevoeging is, zijn de Jewels. In het huidige artikel wordt hier helemaal niks over gezegd. Je kan de jewels zien als de oude charms uit Diablo 2: LoD, alleen kun je deze nu socketen in je passive tree in plaats van ze in je inventory te houden. Dit zorgt er voor dat er een limiet is op het aantal actieve Jewels en je ook niet je toch al krappe inventory ruimte hoeft op te offeren voor de buffs.

Er zijn ook nog divination cards, nieuwe leagues en een compleet nieuwe netcode maar ik begrijp ook wel dat niet alles uit de update in je artikel wil, het moet ook een beetje leesbaar blijven :) .

Misschien zo iets?

"Na een uitgebreide bètatest van The Awakening is ontwikkelaar Grinding Gear Games zover dat The Awakening vrijgegeven kan worden. De uitbreiding verschijnt op 10 juli. The Awakening voegt Act Four toe aan de game, waarin de (dit mist in het origineel) speler nieuwe gebieden kan verkennen, nieuwe monsters kan verslaan, zes bosses voorgeschoteld krijgt, dertien nieuwe skills kan bemachtigen en de nieuwe eindbaas van de game tegenkomt. Ook de passieve skill-tree krijgt met de nieuwe Jewels een flinke upgrade. "

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2015 16:28 ]