Gaming Headset voor PC advies/ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrot
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 19:38
Goedemiddag,

Ik zoek een betere vervanger voor mijn Logitech USB h340 headset en wilde graag wat advies/ervaringen horen over onderstaande headsets om de Logitech mee te vervangen.Het prijsniveau wat ik ongeveer zoek ligt om en nabij de 60 euro, mits het tien euro meer kost ook geen probleem.

Het is de bedoeling om deze 90% te gebruiken voor gaming en dan Battlefield 4 en ARK Survival en wellicht gta 5 nog in de toekomst. Ik heb wel een onboard geluidskaart op een Asus moederbord.

De headsets die ik afgaande op de reviews interessant vind zijn:

Siberia V2 (model van 60 euro)
Turtle Beach PX22 Pro
Razer Kraken USB of Razer Kraken Pro

Eventueel ben ik ook geinteresseerd in gebruikte headsets van een hogere prijsklasse, mits ze gewoon in keurige staat zijn. Suggestie van andere merken en modellen zijn uiteraard ook welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:41

LankHoar

Langharig tuig

Volgens 2 reviews van 10 headsets tussen de 0 en 200 euro zou de Siberia V2 het beste zijn. Lees deze conclusie maar :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenBeter
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-08 13:30
pricewatch: Superlux HD-668B (Zwart) met eventueel AKG pads en pricewatch: Zalman ZM-MIC 1 is zeker het overwegen waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom raad je een gewone headset aan zonder surround? En wtf een "mono" microfoon?! Ik lees ook in de reviews dat alle geluiden door microfoon heen gaat, dat kan niet anders dat het erg vervelend is voor die persoon dat je aan het praten bent.

Maar ik heb een logitech g430 die wel goed geluid heeft. Ik vind die koord wel erg vervelend!! Hij zit steeds tegen me aan en je hoort ook in de headset dat die tegen je aan zit te schuren, heel weird tijdens het gamen! Maar ik heb dit wel opgelost om het touwtje door een paperclip te steken en de paperclip aan de muur vast te nagelen met een duimspijker waardoor het touwtje evenhoog komt te hangen van de headset. Dus als je neit erg vind om in je muur te spijkeren, dan raad ik logitech g430 aan. :) De kussentjes kun je afwassen en de onderdelen zijn ook nog eens apart verkrijgbaar! _/-\o_