Shift toets op Mac

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bi4nca
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-06 21:19
Hallo allemaal,

Sinds een weekje een nieuwe Macbook aangeschaft (heb altijd Windows gehad) en nu blijf ik tegen het probleem aanlopen dat als ik niet een scherm op full screen heb staan dat als ik de shift toets wil indrukken om een hoofdletter te maken het scherm telkens kleiner wordt om te kunnen switchen naar een ander scherm. Ik heb al meerdere malen gekeken bij systeemvoorkeuren, toetsenbord, maar ik kom er niet uit.. Het begint nogal vervelend te worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 578217

*snip* dat kan wel wat vriendelijker

[ Voor 86% gewijzigd door Daedalus op 01-07-2015 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Hij/zij is nu op zoek naar een manier om Windows op die Macbook te zetten, dat is toch duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-06 14:28
bi4nca schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:44:
Hallo allemaal,

Sinds een weekje een nieuwe Macbook aangeschaft (heb altijd Windows gehad) en nu blijf ik tegen het probleem aanlopen dat als ik niet een scherm op full screen heb staan dat als ik de shift toets wil indrukken om een hoofdletter te maken het scherm telkens kleiner wordt om te kunnen switchen naar een ander scherm. Ik heb al meerdere malen gekeken bij systeemvoorkeuren, toetsenbord, maar ik kom er niet uit.. Het begint nogal vervelend te worden ;)
Als jij op de shift toets toets drukt veranderd de groote van het actieve scherm? Dat is niet normaal ik heb een mbp 2014 en kan gewoon hoofdletter typen met de shift toets zonder dat het scherm veranderd of iets dergelijks

const { signature } = await fetchProfile()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 22:18

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Systeemvoorkeuren > Mission Control / Daar heb je ws ergens de Shift-toets ingesteld als Mission Control sneltoets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bi4nca
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-06 21:19
Ja, gevonden! Inderdaad stond bij Mission Control en bij Programmavensters de linker en rechter shift ingevoerd. Vandaar dat telkens de groote van het actieve scherm veranderde.
Bedankt! Nu kan ik weer normaal hoofdletters typen.

[ Voor 2% gewijzigd door bi4nca op 01-07-2015 16:44 . Reden: woord dubbel ]

Pagina: 1