The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Gezien dat we nu al nauwelijks tijd hebben voor de bestaande huishoudelijke categorieën, denk ik niet dat het verstandig is dit te doen. Zoals je ook ziet aan de zoekresultaten, zijn er überhaupt maar 10 airco's te vinden, dus de shops die bij ons zijn aangesloten bieden het al nauwelijks aan.
Mocht er ooit een moment komen dat we wel aan uitbreiding van de huishoudelijke categorieën denken, zal ik het zeker in mijn achterhoofd houden
Mocht er ooit een moment komen dat we wel aan uitbreiding van de huishoudelijke categorieën denken, zal ik het zeker in mijn achterhoofd houden
Ben je op de hoogte dat jouw handtekening de lay-out op mobiele devices verprutst?Glaanie schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:52:
Gezien dat we nu al nauwelijks tijd hebben voor de bestaande huishoudelijke categorieën, denk ik niet dat het verstandig is dit te doen. Zoals je ook ziet aan de zoekresultaten, zijn er überhaupt maar 10 airco's te vinden, dus de shops die bij ons zijn aangesloten bieden het al nauwelijks aan.

Welke browser gebruik je? Als ik op mijn iPhone 6 kijk met Safari, wordt het netjes afgekapt.rik11 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:59:
[...]
Ben je op de hoogte dat jouw handtekening de lay-out op mobiele devices verprutst?
[afbeelding]
Wil je een topic maken @ Stoute Bugs over dit probleem?rik11 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:09:
Chrome bèta op Android.
Zal ik doen, net even geprobeerd met de standaard chrome browser. Daar in ieder geval hetzelfde probleemGlaanie schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:35:
[...]
Wil je een topic maken @ Stoute Bugs over dit probleem?Wellicht zijn er meerdere mensen met dezelfde issue. hoewel ik mij afvraag of een beta van een browser wordt ondersteund
Pagina: 1