2 Wenslijsten met gelijke producten niet mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-11 11:46

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
Ik heb in mijn wenslijst 2 pc's staan.

In setup 1 heb ik b.v een "Gigabyte GeForce GTX 750 2GB LP", als ik die ook aan setup 2 toevoeg, dan verdwijnt het uit setup 1 en komt het in setup 2 terecht. Voeg ik het nogmaal toe aan setup 1, dan verdwijnt de kaart uit setup 2. Dit heb ik ook met de harde schijf. Echt ik dacht dat ik gek aan het worden was.

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
*bump

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:46

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb zelf verschillende dingen in meerdere lijstjes staan, dus dat zou gewoon moeten kunnen.
Weet je zeker dat je niet ergens de verkeerde vinkjes hebt aanstaan?

Your Friendly Neighborhood Moderator

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Er is geen restrictie op in welke wenslijsten een product mag staan. Kan je duidelijker toelichten wat je precies doet?

Hoe voeg je 'm toe aan setup 2? Welke url staat er in je browser ingeladen op het moment dat je je 'toevoegen'-handeling kiest? En als dat met een popup gaat, staat daar dan ook nog netjes de andere lijst (setup 1 als je aan 2 wilt toevoegen, etc) waar ie in zou moeten staan aangevinkt (dus voor je iets verandert)?

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
Bijvoorbeeld ik begin hier:
pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 750 2GB LP

Voeg hem toe aan de 1e setup door te klikken op 'willen' (zelfde kaart zit nu dus in 2e setup) en vervolgens het 1e systeem te selecteren. Vervolgens ga ik naar de wenslijsten, en zie ik daar dat het verdwenen is uit mijn 2e setup en toegevoegd aan de 1e setup. De notificatie met pop up werkt prima en laat beide systemen zien tijdens selectie aan welk systeem het moet hangen.

Gaat het misschien mis omdat het vinkje bij het 2e systeem dan niet aangevinkt staat tijdens het kiezen bij welk systeem het moet? En dat de logica-bug dan denkt van ik haal hem wel weg.

Beide systemen na het toevoegen van betreffende videokaart aan systeem 1, terwijl deze daarvoor ook in systeem 2 zat:

1e setup:
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Athlon X4 860K Boxed€ 75,60€ 75,60
1Gigabyte F2A88XM-HD3€ 50,-€ 50,-
1Gigabyte GeForce GTX 750 2GB LP€ 116,99€ 116,99
1Crucial CT51264BA160BJ€ 21,50€ 21,50
1Antec VP350P€ 39,-€ 39,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 303,09

2e setup:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 184,-€ 184,-
1ASRock B85M Pro4€ 62,95€ 62,95
1Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB€ 47,95€ 47,95
1Cooler Master Elite 110€ 38,65€ 38,65
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 46,50€ 46,50
1Antec VPF Series 450W€ 51,61€ 51,61
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 431,66

[ Voor 81% gewijzigd door FlyEragon op 10-08-2015 11:27 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
FlyEragon schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:18:
Bijvoorbeeld ik begin hier:
pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 750 2GB LP

Gaat het misschien mis omdat het vinkje bij het 2e systeem dan niet aangevinkt staat tijdens het kiezen bij welk systeem het moet? En dat de logica-bug dan denkt van ik haal hem wel weg.
Bij het selecteren van de 2e keer moet je hem in beide lijstjes laten staan, anders wordt hij inderdaad verwijderd. Kwam ik ook achter paar weken geleden.

Erg fijn dat het vinkje er blijft staan als deze al is toegevoegd aan een lijstje, zo weet je zeker dat hij al bestaat in een lijstje en kan je hem verwijderen indien nodig.

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
Dan klopt de logica dus niet, de vraag in pop-up scherm luidt als volgt:

Aan welke wenslijst wil je het product toevoegen?

Vervolgens kan je vanuit die menu een item uit een wenslijst verwijderen door het vinkje weg te halen.
Ik haalde dus steeds het vinkje weg van het 2e systeem, om het niet dubbel in het 2e systeem te plaatsen.

Een 2e dezelfde videokaart is op deze manier ook niet mogelijk. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door FlyEragon op 10-08-2015 16:43 ]

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:21

Epsilon

Die logica klopt ook niet als je een product verwijdert uit alle lijsten. Dan klik je de vinkjes weg en klikt op "voeg die aan xxx" :p

[ Voor 3% gewijzigd door Epsilon op 10-08-2015 17:30 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

FlyEragon schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:42:
Een 2e dezelfde videokaart is op deze manier ook niet mogelijk. 8)7
Bij de wenslijst-details kan je dan ook het aantal dat je wil aanpassen.

Als we vervolgens geen indicatie zouden geven van waar ie allemaal reeds in zit, dan zou het weer raar zijn dat het vinkje standaard aangevinkt staat rechtsboven als ie in minimaal 1 lijstje zit. Op deze manier kan je het zowel aan als uitzetten voor alle lijsten die je hebt.

Dat popupje is niet bedoeld voor allerlei aanvullende details zoals het aantal keer dat je een product wilt of losse overzichten van waar ie in zit, waar ie bij kan en waar ie nog helemaal niet in zit. Het popupje wordt nodeloos complex voor de meeste use cases als we dat soort dingen allemaal perfect-logisch gaan uitschrijven en/of uitbreiden met extra's.

We gaan nog beter kijken naar de werking van de wenslijsten binnen nu en enkele maanden. Verder werkt dit allemaal zoals beoogt, dus ik zet dit topic in het bugarchief :)
Pagina: 1