Nieuwe provider met 'koop' tv boxen gezocht of Amino a140

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongerenchaos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-10 22:11
Nieuwe provider met 'koop' tv boxen gezocht

Mijn internetprovider is op dit moment Onsbrabantnet als vervanging voor mijn oude XMSNet provider. Deze provider heeft ondersteuning voor de Amino a140 devices (welke ik zelf heb aangeschaft).
Echter ik ga verhuizen en wil graag Onsbrabantnet meenemen. Aangegeven door Onsbrabantnet is dat zij niet mee willen gaan naar de nieuwe woning. Hierdoor komt het abonnement te vervallen.

Hierdoor ben ik op zoek gegaan naar nieuwe glasvezelprovider welke het DVB-C signaal kan leveren (in hilversum) met daarbij de ondersteuning van de Amino TV boxen. Op Stipte na ben ik geen provider tegengekomen die ondersteuning nog bied. Daarnaast valt het mij op dat alle providers tegenwoordig een huurconstructie hebebn voor de TV apparatuur. Waardoor je minimaal 4 tot 5 euro per TV moet betalen om deze te voorzien van TV signaal. Dit is vrijwel bij bijna elke provider een verkapte prijsverhoging...

Heeft iemand nog een idee (buiten Stipte om) welke provider ik op glasvezel kan kiezen om of deze aminoboxen te gebruiken of het DVB-C signaal behouden? Ziggo is voor mij ook niet de oplossing (beperkt ongecodeerd tv pakket).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:10
Volgens mij is nu elke provider bezig met het afstootten van DVB-C en de Amino boxen.
Mensen die het nog hebben blijven het houden maar een nieuw abonnement krijg je gewoon het nieuwe variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:38
Je wil ongecodeerd dvb-c hebben. Maar ongecodeerd ziggo aanbod te weinig. Maar het dvb-c signaal die je krijgt van glasvezel is toch gewoon het ziggo aanbod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongerenchaos schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:16:
Nieuwe provider met 'koop' tv boxen gezocht

Mijn internetprovider is op dit moment Onsbrabantnet als vervanging voor mijn oude XMSNet provider. Deze provider heeft ondersteuning voor de Amino a140 devices (welke ik zelf heb aangeschaft).
Echter ik ga verhuizen en wil graag Onsbrabantnet meenemen. Aangegeven door Onsbrabantnet is dat zij niet mee willen gaan naar de nieuwe woning. Hierdoor komt het abonnement te vervallen.
Dat is vreemd. Volgens de link zou Onsbrabantnet en stipte leveren in Hilversum met DVB-C

http://www.eindelijkglasv...sum/keuzehulp/resultaten/

Geldt dat ook voor je nieuwe postcode? Anders moet je Reggifiber eens bellen hoe het precies zit

http://www.eindelijkglasvezel.nl/hilversum/klantenservice/

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2015 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongerenchaos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-10 22:11
Dank voor je reactie! Klantenservice van reggefiber is helaas ook niet meer wat het geweest is. Ofwel de zgn skilled helpdesk kan alleen maar bestellingen doorvoeren, inhoudelijk is er geen expertise!

Inmiddels wil ook stipte deze dienst niet meer aanbieden. Ze mogen van KPN niet meer de DVB-C aanbieden aan nieuwe klanten.

Resultaat is nu in mijn nieuwe woning:
Glasvezel = alleen maar KPN labels of KPN producten (muv enkele kleine partijen zoals Tweak, Vodafone)
Kabel = alleen maar Ziggo
Koper = wordt niet meer binnen gebracht

Kortom:
- voor mijn nieuwe abonnement leg ik minimaal 4 euro per TV extra neer tov een half jaar geleden
- is er geen DVB-C meer beschikbaar
- zijn de abonnementen maar liefst met minimaal 10 euro verhoogd. Mijn eerste abonnement was 45 euro incl alles in 1.

Lang leve de concurrentie! Mogelijk moeten we collectief een klacht hier over indienen bij de ACM indien er meer personen zich gedupeerd voelen?

Zijn er dan mogelijk personen die ervaring hebben met de android of IOS apps als alternaitef? Zijn er partijen die hier een redelijke kwaliteit in aanbieden (HD oid)?

[ Voor 18% gewijzigd door jongerenchaos op 01-07-2015 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Bij vodafone zouden de amino a140 het nog moeten doen; over een paar weken kan (ook) ik het bevestigen ... Alleen ook geen dvb-c meer (wat gister wel weer eens een handige backup bleek toen midden in een voetbalwedstrijd de amino geen stream meer kon krijgen)
Ongecodeerd dvb-c is bij iedereen een beperkt aanbod geweest dus dat punt over ziggo snap ik ook niet helemaal ...

[ Voor 17% gewijzigd door apis29 op 02-07-2015 00:42 ]

Pagina: 1