Toon posts:

Film van een groep 8 kamp als download aanbieden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik denk dat ik niet helemaal in het juiste topic zit, maar kon niets vinden wat mij beter leek.

Ik heb een vraag over een film die mijn vader heeft van het schoolkamp van zijn groep 8 van dit jaar. Hij wil dit aan de kinderen van zijn klas meegeven, Nu is het tegenwoordig voor mijn gevoel zonde tijd om 22 dvd'tjes te gaan branden, laat staan dat iedereen een dvd speler heeft. Wat is de beste optie volgens jullie om dit aan te pakken? Is er een site die een grote upload gratis verwerkt?

Het gaat om een film van anderhalf uur. Hoeveel gb durf ik niet te zeggen aangezien ik het filmpje niet heb.

Alvast bedankt.

Groeten

J1992

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:53

Standeman

Prutser 1e klasse

Dropbox? Afhankelijk van het aantal GB's en anders even wat compressie toevoegen..

[ Voor 82% gewijzigd door Standeman op 01-07-2015 12:56 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zet 't op Youtube, Vimeo of soortgelijke site. Dan kun je ze ook op private zetten, zodat niet iedereen die film zomaar kan zien.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:49

Fiber

Beaches are for storming.

Op zich is een USB stickje ook wel leuk en makkelijk, maar die zijn ook niet helemaal gratis, al zijn ze niet heel duur meer. Maar goed, dat is niet helemaal het antwoord op je vraag.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:14
Uploaden naar vimeo.com met een password erop, daarvandaan kun je ze volgens mij ook voorzien van een download knop :)

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-01 10:14
www.dropjar.com of www.wetranfer.com kun je gewoon (video) bestanden uploaden en de link doorsturen.

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Op youtube/facebook kanaal van de school zetten?

[ Voor 13% gewijzigd door jeroen3 op 01-07-2015 13:45 ]

Verwijderd

Ik gebruik om te delen altijd Google Drive https://www.google.com/intl/nl_nl/drive/ . Dit kan je volledig afschermen voor mensen die er niks mee te maken hebben en je stuurt een link naar diegene die je wil laten downloaden. Ik zou het filmpje aanbieden in MKV file. Dat kan iedereen afspelen met bijvoorbeeld VLC Player.

Verwijderd

ApexAlpha schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:21:
www.dropjar.com of www.wetranfer.com kun je gewoon (video) bestanden uploaden en de link doorsturen.
Dat moet wetransfer.com zijn. En daar kan je tot 2GB uploaden en de downloadlink mailen naar alle betrokkenen. Is het bestand groter dan 2GB, dan zou die even moeten splitten met een filespiltter en ze apart uploaden

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2015 09:50 ]

Pagina: 1