Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:20
Hallo,

Ik ben op zoek naar een IP camera voor aan de voorkant van het huis. Liefst een dome camera aangezien die wat breder beeld kan pakken als een dome.

Dit zijn de wensen:
- Merk: Liefste HikVision, andere is ook prima
- Zo klein mogelijk(minst zichbaar dus)
- IR voor nachtmodus
- Remote PTZ, ding gaat op een plek hangen waar je er amper bij kan
- Prijs max 150 (via aliexpress mag ook)
- Moet overweg kunnen met Synology NAS.

Zat zelf te denken aan Hikvision DS-CD2732F-I(S) maar deze is volgens mij wel PTZ maar alleen met schroevendraaier en niet remote vanaf smartphone.
Review: http://www.networkcameracritic.com/?p=1968

Iemand anders ervaring met IP camera's of heeft iemand een camera die aan mijn eisen voldoet?

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 19:07
Kijk eens naar Foscam werkt perfect met syno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:30
Bedenk je wel dat je de IR leds van die goedkope IP camera's wel gaat zien in het donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

hhoekstra schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:38:
Kijk eens naar Foscam werkt perfect met syno.
Alleen jammer dat de camera's zelf redelijk shit zijn. Althans, de mijne. Ik heb 2x de FI9831P V2 en redelijk veel problemen ermee. Veel vastlopers, geen contact kunnen maken met de camera, netwerk verliezen, wegschrijven van 0kb bestanden naar ftp ipv een screenshot, elk uur screenshots maken gaat random. Soms een hele tijd goed, maar dan opeens een pauze van een paar uur of opeens screenshots een kwartier later maken...

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 19:07
Ik gebruik hem samen met mijn syno. Nog geen problemen tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:20
Awsom schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:39:
Bedenk je wel dat je de IR leds van die goedkope IP camera's wel gaat zien in het donker.
Is het echt zo erg of zie je het maar een klein beetje?
wontcachme schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:45:
[...]

Alleen jammer dat de camera's zelf redelijk shit zijn. Althans, de mijne. Ik heb 2x de FI9831P V2 en redelijk veel problemen ermee. Veel vastlopers, geen contact kunnen maken met de camera, netwerk verliezen, wegschrijven van 0kb bestanden naar ftp ipv een screenshot, elk uur screenshots maken gaat random. Soms een hele tijd goed, maar dan opeens een pauze van een paar uur of opeens screenshots een kwartier later maken...
Dat wil ik ook weer niet :) Dat model wat je noemt zijn ook niet echt klein en onopvallend te noemen trouwens...

[ Voor 4% gewijzigd door makooy op 01-07-2015 11:53 ]

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Pagina: 1