Al enkele weken krijg ik de melding dat er een update beschikbaar is voor mijn HTC 8X. Als ik die update (automatisch of handmatig; ik heb beide geprobeerd) probeer uit te voeren stopt die na een tijdje en gaat het toestel opnieuw opstarten. Er is dan een melding 'kan telefoon niet bijwerken' en een foutmelding 0x80188308. ook moet ik opnieuw de simpin invoeren.
De update wordt elke avond om 19:00 aangekondigd. Hij zou een eind maken aan het onverwacht afsluiten en weer opstarten van de telefoon. Nu heb ik daar geen last van, dus van mij hoeft die update niet.
Bij de helpdesk van HTC weten ze niets van een update. .
Weet iemand hoe ik die update definitief kan verwijderen, zodat ik niet weer ieder ochtend mijn simpin hoef in te voeren?
De update wordt elke avond om 19:00 aangekondigd. Hij zou een eind maken aan het onverwacht afsluiten en weer opstarten van de telefoon. Nu heb ik daar geen last van, dus van mij hoeft die update niet.
Bij de helpdesk van HTC weten ze niets van een update. .
Weet iemand hoe ik die update definitief kan verwijderen, zodat ik niet weer ieder ochtend mijn simpin hoef in te voeren?