Hallo tweakers, ik wil graag een nieuwe computer, want de laptop die ik nu heb is echt heel oud en langzaam.
Wat wil je doen met je pc?
Ik wil met mijn pc de meeste spellen op stram kunnen spelen als cs:go, portal, en spellen als BioShock. Ook graag op 60 fps en medium graphics. Ook word en chrome moeten snel kunnen werken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 euro, maar ik wil hen door de mensen van azerty in elkaar laten zetten, dus eigenlijk maar 540 euro voor componenten. Er mag iets over het budget heen gegaan worden, maar niet meer dan 20 euro.
Zijn er componenten die overgenomen kunnen worden?
Ja, ik heb zelf al muis, toetsenbord en monitor.
Voorkeur merk?
Ja, ik denk dat het beter is om een AMD videokaart te kopen, omdat die een stuk goedkoper zijn, maar voor de videokaart weet ik het niet zo goed. Ik heb mij laten vertellen dat AMD wat minder lang mee gaat dan Intel.
https://azerty.nl/winkelm...D=1&product%5B566985%5D=1
Dit is wat ik nu heb, wat kan daar beter aan?
Mijn laatste wens is
Hij moet niet al te warm worden.
Ik ga niet overklokken
Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen!
Wat wil je doen met je pc?
Ik wil met mijn pc de meeste spellen op stram kunnen spelen als cs:go, portal, en spellen als BioShock. Ook graag op 60 fps en medium graphics. Ook word en chrome moeten snel kunnen werken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 euro, maar ik wil hen door de mensen van azerty in elkaar laten zetten, dus eigenlijk maar 540 euro voor componenten. Er mag iets over het budget heen gegaan worden, maar niet meer dan 20 euro.
Zijn er componenten die overgenomen kunnen worden?
Ja, ik heb zelf al muis, toetsenbord en monitor.
Voorkeur merk?
Ja, ik denk dat het beter is om een AMD videokaart te kopen, omdat die een stuk goedkoper zijn, maar voor de videokaart weet ik het niet zo goed. Ik heb mij laten vertellen dat AMD wat minder lang mee gaat dan Intel.
https://azerty.nl/winkelm...D=1&product%5B566985%5D=1
Dit is wat ik nu heb, wat kan daar beter aan?
Mijn laatste wens is
Hij moet niet al te warm worden.
Ik ga niet overklokken
Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen!
[ Voor 4% gewijzigd door BOSSaap op 30-06-2015 22:35 ]