een fijne avond allemaal dit is mijn eerste keer dat ik een eigen pc krijg en ik heb hier veel moeite mee mijn ouders mogen een nieuw toestel uitkiezen want hun abonament verloopt en hun boeit een telefoon niet dus ik mag een pc uitzoeken ik gebruik dezen pc voornamelijk voor gamen dit zijn de specificaties van de pc
Asus H97 Plus
Intel Core i5-4570 3,2Ghz
Kingston Hyperx 4GB DDR3 1600Mhz
500GB HDD
DVD-RW
R9-270 2GB
Cooler Master N400
Cooler Master G600W 80+ Bronze
Windows 7 Home Premium
ik wou graag weten of dit een goeie game pc is want zo word hij aangeboden en ik heb een budget van 300 euro om eventueel dezen pc te upgraden dus mijn vraag is 1 is dit een goeie game pc of matig? 2 is het mogelijk om deze pc beter te maken met een budget van 300 euro of niet? mijn excuses voor spel fouten en de grote hoeveelheid tekst bedankt voor de hulp mvg maikel
Asus H97 Plus
Intel Core i5-4570 3,2Ghz
Kingston Hyperx 4GB DDR3 1600Mhz
500GB HDD
DVD-RW
R9-270 2GB
Cooler Master N400
Cooler Master G600W 80+ Bronze
Windows 7 Home Premium
ik wou graag weten of dit een goeie game pc is want zo word hij aangeboden en ik heb een budget van 300 euro om eventueel dezen pc te upgraden dus mijn vraag is 1 is dit een goeie game pc of matig? 2 is het mogelijk om deze pc beter te maken met een budget van 300 euro of niet? mijn excuses voor spel fouten en de grote hoeveelheid tekst bedankt voor de hulp mvg maikel