Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

hulp bij aankoop game pc

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views

Verwijderd

Topicstarter
een fijne avond allemaal dit is mijn eerste keer dat ik een eigen pc krijg en ik heb hier veel moeite mee mijn ouders mogen een nieuw toestel uitkiezen want hun abonament verloopt en hun boeit een telefoon niet dus ik mag een pc uitzoeken ik gebruik dezen pc voornamelijk voor gamen dit zijn de specificaties van de pc

Asus H97 Plus
Intel Core i5-4570 3,2Ghz
Kingston Hyperx 4GB DDR3 1600Mhz
500GB HDD
DVD-RW
R9-270 2GB
Cooler Master N400
Cooler Master G600W 80+ Bronze
Windows 7 Home Premium

ik wou graag weten of dit een goeie game pc is want zo word hij aangeboden en ik heb een budget van 300 euro om eventueel dezen pc te upgraden dus mijn vraag is 1 is dit een goeie game pc of matig? 2 is het mogelijk om deze pc beter te maken met een budget van 300 euro of niet? mijn excuses voor spel fouten en de grote hoeveelheid tekst bedankt voor de hulp mvg maikel

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:39
Het enige wat op de merken is, is het relatief laag GB RAM (8GB is meestal aanbevolen) en de grafische kaart die voor sommige games te weinig prestaties geeft voor High / Very High.

Upgraden van met RAM kan door hetzelfde reepje aan te schaffen en in het moederbord te zetten.
Grafische kaart kan je kijken naar een tweedehands HD7950 (€100), een R9 280 of tweedehands R9 290 (€225).

Voeding is niet geweldig, maar kan er wel mee door. Je kan deze eventueel vervangen door een Antec VPF Series 550W (beter leverbaar dan 450W).

Verwijderd

Topicstarter
dus jouw advies is een andere video kaart te halen en om een extra ram reepje te hallen van hetzelfde merk? ik heb gekeken op sites voor een eigen game pc samen te stellen en daar heb je de optie om 2 video kaarten in een kast te zetten is dit beter? en zou ik dan 1 nieuwe video kaart kopen en erin zetten of deze erin te laten en een extra toetevoege? sorry misschien zijn dit domen vragen maar heb hier veel moeite mee ik ben dit wel aan het uitvogelen

• Elmo_b
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-01 11:17
Bij deze pc gewoon 4gb erbij doen en lekker gaan spelen.
kijk je volgend jaar weer verder voor upgraden.
Deze pc is best leuk en kan best leuk meekomen

Verwijderd

Topicstarter
en met 4 gb bedoel je een 4 gb ram reepje? en als ik een betere video kaart zou willen welke zou ik dan het besten voor die prijs kunnen kopen? bedankt voor de hulp!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:33

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste maikel54,
Welkom op Tweakers. Let voor je iets post altijd op of je in het goede subforum zit. Bovenaan dit subforum zie je Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!) staan. Als je dit doorleest zie je al meteen dat je vraag ergens anders hoort, namelijk in Desktop Aankoopadvies.

Derhalve gooi ik dit topic op slot. Je kunt in DAA een nieuw topic openen. Let dan wel op DAA beleid. Er ontbreken hier namelijk nog een aantal essentiële elementen.

Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken, lees het helemaal door en gebruik de topic opzet die automatisch naar voren komt als je daar een topic probeert te openen.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.