Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit wordt mijn nieuwe PC, dus zal voor alles gebruikt worden. Dus ook gamen en dan voornamelijk FPS zoals BF4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 700 euro inclusief beeldscherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 280x
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gekozen voor een mini itx simpelweg omdat ik er anders geen plek ervoor heb! Tenminste, niet zonder een nieuw bureau te kopen en dan is het budget voor de pc weg
Gekozen voor de Node 304 omdat het een mooie case is en redelijk goedkoop. WIlde eerst voor de Inwin 901 gaan maar door de combinatie van een hoge prijs en de usb poorten aan de verkeerde kant ben ik uiteindelijk bij de 304 beland.
Ga je overklokken?
Nope
Aangezien dit mijn eerste build is zijn er echter nog een hele hoop vragen, zelfs na een aantal weken flink lurken om dit deel van het forum.
Alvast bedankt!
Dit wordt mijn nieuwe PC, dus zal voor alles gebruikt worden. Dus ook gamen en dan voornamelijk FPS zoals BF4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 700 euro inclusief beeldscherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 280x
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gekozen voor een mini itx simpelweg omdat ik er anders geen plek ervoor heb! Tenminste, niet zonder een nieuw bureau te kopen en dan is het budget voor de pc weg
Ga je overklokken?
Nope
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,50 | € 180,50 |
| 1 | Gigabyte GA-B85N Phoenix | € 79,17 | € 79,17 |
| 1 | Fractal Design Node 304 Zwart | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | BenQ RL2455HM Zwart | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 50,51 | € 50,51 |
| 1 | Fractal Design Integra M 550W | € 58,- | € 58,- |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 81,95 | € 81,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 702,08 | |
Aangezien dit mijn eerste build is zijn er echter nog een hele hoop vragen, zelfs na een aantal weken flink lurken om dit deel van het forum.
- Processer en ram heb ik van alle andere builds overgenomen. Dus dat zal wel goed zitten
- Moederbord twijfelde ik tussen deze Gigabyte en de Asrock B85 M ITX, denk niet dat het heel veel uit maakt maar de site van Asrock is zo'n puinhoop dat ik daar geen goed gevoel bij heb. Wellicht dat iemand een iets beter onderbouwde keuze kan weerleggen?
- Voeding, geen idee. Case is ook van fractal design en voeding is speciaal gemaakt voor cases zoals Node 304 dus zal wel goed zitten? 550W is meer dan zat als ik de overige topics mag geloven.
- Nog tips voor een monitor, ik weet echt niet waar ik moet beginnen.
Alvast bedankt!