Toon posts:

Multimedialuidsprekers op televisie aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje met betrekking tot het aansluiten van mijn multimedialuidsprekers Philips SPA 7380/12 aan te sluiten op mijn televisie Philips 47PFL9664H.

De twee losse boxen hebben een AUX aansluiten die aangesloten wordt op de bass die een 3,5 jack plug uit gang heeft.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! _/-\o_

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:41

FeaR

In GoT we trust

De TV heeft een analoge uitgang voor audio en de sperakers zijn analoog, dus met een verloopje ben je er zo. Iets als dit gaat gewoon werken.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
FeaR schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:29:
De TV heeft een analoge uitgang voor audio en de sperakers zijn analoog, dus met wat verloopje ben je er zo. Iets als dit gaat gewoon werken.
Thanks, ga ik die halen!

Verwijderd

Topicstarter
En hoe moet ik dan de kabels in de televisie gaan stoppen? Want ik heb zojuist geprobeerd de kleine boxen zonder de bass, dus met rood/witte kabeltjes, in te steken maar het geluid blijft via de tv speakers gaan.

De tv heeft ook een koptelefoon uitgang waar de jackplug wel in past, is dit misschien een mogelijkheid?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2015 16:38 ]

• onzichtbaar
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-01 22:43
Aanpassen in het TV menu bij sound settings?

Koga F3 8.0, NAD M33, KEF R11, Asus Maximus Z790

Verwijderd

Topicstarter
Ik wacht even op het verloopje dat FeaR aanbeveelt. Deze heb ik besteld en verwacht ik morgen of vrijdag.. Ik hoop dat het lukt! :)

Verwijderd

Topicstarter
FeaR schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:29:
De TV heeft een analoge uitgang voor audio en de sperakers zijn analoog, dus met een verloopje ben je er zo. Iets als dit gaat gewoon werken.
Hoe moet ik de kabeltjes vervolgens bevestigen? Want ik heb het verloopje binnen, maar ik krijg het geluid niet over via de speakers.

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-01 22:26
In het instellingenmenu van de tv de tv speakers uitzetten :)

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Pagina: 1