Review je nieuwe product en win een Tweakers zonnebril

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:34
Beste,

Ik heb een vraag (en net een review nog geplaatst :P).
Waar en hoe worden de winnaars bekend gemaakt van de zonnebril?
Wordt dat via DM gedaan of een topic of GoT? Kon verder niks vinden via search.
Zijn er ook nog verdere voorwaarden?

- Olivier.

[ Voor 7% gewijzigd door OB1 op 30-06-2015 14:47 ]

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 16:53
Ik zat ook al te kijken naar het antwoord op deze vraag!

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:58
We kijken naar de reviews die geplaatst zijn vanaf het verzendmoment vandaag. De eerste 50 reviewers krijgen dan volgende week een DM met de vraag naar hun adresgegevens en dan sturen we 'm op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
zeef schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:23:
We kijken naar de reviews die geplaatst zijn vanaf het verzendmoment vandaag. De eerste 50 reviewers krijgen dan volgende week een DM met de vraag naar hun adresgegevens en dan sturen we 'm op. :)
Oké, super en bedankt voor je snelle reactie ;)
Met zulf warm weer en felle zon heb je wel een zonnebril nodig, haha oOo

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
zeef schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:23:
Reviews = reviews, zeef? :>

Er staat niet bij dat het persé uitgebreide reviews moeten zijn (en in de alinea daarvoor specifiek zelfs dat beiden enorm op prijs gesteld worden). Worden beiden goedgerekend dan zullen er ondertussen toch wel 50 reviews zijn verschenen, niet? ;) Tegen de tijd dat die zonnenbrillen in de bus vallen is de mooie Nederlandse zomer al lang weer voorbij :+

P.s: stuur die zonnebril maar vast op, kan m vandaag eigenlijk al wel gebruiken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ze zijn best ok kan ik je vertellen. Prima voor in de auto. :)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Zxc5qtvNBgtwVOZlYopABiz8/full.jpg
en perfect om mee te shinen op kantoor. :P
MusicAddict schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:40:
[...]

Reviews = reviews, zeef? :>

Er staat niet bij dat het persé uitgebreide reviews moeten zijn (en in de alinea daarvoor specifiek zelfs dat beiden enorm op prijs gesteld worden). Worden beiden goedgerekend dan zullen er ondertussen toch wel 50 reviews zijn verschenen, niet? ;) Tegen de tijd dat die zonnenbrillen in de bus vallen is de mooie Nederlandse zomer al lang weer voorbij :+

P.s: stuur die zonnebril maar vast op, kan m vandaag eigenlijk al wel gebruiken 8)
Het hoeven heus geen +3 reviews te zijn, maar de echte crap filteren we natuurlijk wel uit. Zoals altijd. Maar laat ik er dan dit over zeggen, stel dat we overspoeld worden door reviews deze week, dan verloten we er nog een stel onder de rest van de reviewers.

[ Voor 68% gewijzigd door zeef op 30-06-2015 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Zelf direct gereageerd op de notification, en een bruikbare review geschreven voor anderen. Ben benieuwd! :D Met dit weer is het zeker aan te raden!

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01:31
Huh, heb ik iets gemist? :p Ik heb geen notificatie ontvangen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
Staat je DM functionaliteit wel aan?
Je inventaris heeft ook geen producten meer die nog niet door jou beoordeeld zijn, dat kan het ook zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Staan aan, en die producten werk ik nooit bij, vandaar :)

Ik hoop dan alsnog een zonnebril te mogen ontvangen na het plaatsen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Volgens mij gaat het puur om geplaatste reviews, of je nu een notificatie hebt gehad of niet. Maar dat weet zeef natuurlijk beter dan ik. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
We zullen wel zien, zonnebril van Tweakers is natuurlijk cool, maar die review wilde ik toch al plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
NMe schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 17:33:
Volgens mij gaat het puur om geplaatste reviews, of je nu een notificatie hebt gehad of niet. Maar dat weet zeef natuurlijk beter dan ik. :P
Dat laatste. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, zover waren we al O-)
/me rent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:53
Even een klein kickje omhoog. Maar zouden alle gebruikersreviews van de Tweakers Zonnebril gedownmod kunnen worden op maximaal +1? In de "Uitgelichte gebruikersreviews" op de frontpage raakt nu nonstop vervuild met Tweakers Zonnebril reviews. Terwijl het allemaal "lol"-reviews zijn en inhoudelijk echt helemaal niets toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Die zonnebrilreviews tellen niet mee. Zakt vanzelf weg, no worries. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:03
Is er ergens nog een pagina/topic te vinden over deze actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:53
zeef schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 08:56:
Die zonnebrilreviews tellen niet mee. Zakt vanzelf weg, no worries. :)
Los of ze wel of niet meetellen. Ze verschijnen keer op keer op de frontpage bij "Uitgelichte gebruikersreviews" waardoor er ander wel boeiende content wordt weggedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Robkazoe schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 10:44:
[...]

Los of ze wel of niet meetellen. Ze verschijnen keer op keer op de frontpage bij "Uitgelichte gebruikersreviews" waardoor er ander wel boeiende content wordt weggedrukt.
Het enige wat ik nu kan doen is de reviews wissen. We kunnen producten niet verbieden op die plek. Het algoritme kijkt naar de populariteit en die is nu gewoonweg hoog. Mede door [Tweakers Glass] De-die-wil-ik-ook! ;)
Ronald8 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 09:45:
Is er ergens nog een pagina/topic te vinden over deze actie?
De actie is in eerste instantie gericht op mensen met een recente toevoeging aan hun inventaris. die nog niet is gereviewd. Die hebben hierover een DM gekregen. Maar uiteraard tellen 'gewone' reviews in de periode ook mee bij de verloting. Een pagina met meer informatie is er niet.

[ Voor 37% gewijzigd door zeef op 04-07-2015 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:03
zeef schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 11:56:
[...]

De actie is in eerste instantie gericht op mensen met een recente toevoeging aan hun inventaris. die nog niet is gereviewd. Die hebben hierover een DM gekregen. Maar uiteraard tellen 'gewone' reviews in de periode ook mee bij de verloting. Een pagina met meer informatie is er niet.
Ah vandaar dat ik er niks over kon vinden op de frontpage/het forum/de actiepagina. Ik had al gelezen over deze actie, maar ik was dus vergeten dat het via PM was 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Dus als ik het goed begrijp worden mensen die direct hun producten reviewen en misschien al wel honderden reviews gedaan hebben uitgesloten van de actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Nee, iedereen die vanaf de verzenddatum van de DM een review heeft gepost doet mee. Niemand wordt uitgesloten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Ja, maar die mensen die alles al gereviewed hebben krijgen de dm toch niet? En dat kunnen gebruikers zijn die al tientallen reviews gedaan hebben. De actie lijkt alleen voor mensen die een product nog niet gereviewed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tarabass schreef op zondag 05 juli 2015 @ 15:37:
Ja, maar die mensen die alles al gereviewed hebben krijgen de dm toch niet? En dat kunnen gebruikers zijn die al tientallen reviews gedaan hebben. De actie lijkt alleen voor mensen die een product nog niet gereviewed hebben.
Wat wil je dan? Dat iedereen die ooit een review heeft gemaakt in aanmerking komt zonder direct een nieuwe review te hoeven schrijven? Dan is de kans groot dat de brillen naar mensen gaan die allang niet meer op de site komen. En het doel is natuurlijk duidelijk genoeg: stimuleren dat er reviews gemaakt worden door er iets tegenover te stellen. Ga je bij de supermarkt ook klagen als een product dat je elke week koopt vandaag in de aanbieiding is en je het gisteren, vóór de aanbieding, tegen een hogere prijs hebt gekocht?

[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 05-07-2015 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Ja, dat is lastig. Ik denk dat de actie niet via DM gecommuniceerd zou moeten worden, maar op de frontpage zou moeten staan. Dat ten eerste. Maar goed, ik denk dat je nu juist mensen gaat belonen die weinig reviews hebben geschreven en dat gebruikers die heel veel reviews hebben geschreven geeneens weten van de actie en/of niet in aanmerking komen omdat ze al hun producten al gereviewed hebben en er dus na dagtekening niets meer te reviewen valt.

En nee, ik zou bij een supermarkt niet klagen. Maar als ik gisteren een zitbank zou hebben gekocht voor €2000,- en hij is vandaag voor 50% in de aanbieding, dan sta ik gegarandeerd op de stoep.

Maar je kunt dus helemaal niet inkomen in wat ik zeg? Je hebt niet het gevoel dat trouwe gebruikers die alles al gereviewed hadden nu buiten de boot vallen? Of zie je gewoon geen alternatief en is dit in jouw ogen de beste optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Er vallen bij elke actie mensen buiten de boot. De enige manier om dat tegen te gaan is door geen acties te houden.

In het geval van die zonnebrillen zijn er trouwens meer manieren geweest om eraan te komen. Ik weet niet wat de voorraad van die dingen is (dat is zeef's pakkie 'an) maar misschien komen er wel meer acties aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 22:04
De actie is toch juist bedoeld om meer nieuwe "trouwe gebruikers" te werven?
Meer reviewtalent is altijd welkom!

[ Voor 6% gewijzigd door Leader98 op 06-07-2015 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Tarabass schreef op zondag 05 juli 2015 @ 15:52:
Ja, dat is lastig. Ik denk dat de actie niet via DM gecommuniceerd zou moeten worden, maar op de frontpage zou moeten staan. Dat ten eerste. Maar goed, ik denk dat je nu juist mensen gaat belonen die weinig reviews hebben geschreven en dat gebruikers die heel veel reviews hebben geschreven geeneens weten van de actie en/of niet in aanmerking komen omdat ze al hun producten al gereviewed hebben en er dus na dagtekening niets meer te reviewen valt.

En nee, ik zou bij een supermarkt niet klagen. Maar als ik gisteren een zitbank zou hebben gekocht voor €2000,- en hij is vandaag voor 50% in de aanbieding, dan sta ik gegarandeerd op de stoep.

Maar je kunt dus helemaal niet inkomen in wat ik zeg? Je hebt niet het gevoel dat trouwe gebruikers die alles al gereviewed hadden nu buiten de boot vallen? Of zie je gewoon geen alternatief en is dit in jouw ogen de beste optie?
Ik heb je gehoord en we gaan deze actie herhalen, maar dan via een .plan. Dan verloten we 50 brillen onder de reviewers in een bepaalde periode zodat echt iedereen kans maakt om te winnen. :)
Tarabass schreef op zondag 05 juli 2015 @ 15:52:
Als dezelfde bank vandaag 25% duurder is geworden, kom je dan ook terug om extra te betalen? ;)

[ Voor 14% gewijzigd door zeef op 06-07-2015 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:58
Yay! Bril gewonnen! Lekker shinen in de auto. 8-)

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
Blijkbaar was ik te langzaam, 30 minuten was te veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

OB1 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 22:36:
Of je review is als bagger bestempeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
Tarabass schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:30:
[...]
Of je review is als bagger bestempeld :)
:-(
Had alleen een korte toelichting en plus- en minpunten, het was idd geen volledige review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
OB1 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 22:36:
We hebben nu gekeken naar de eerste 50, omdat het zo in de DM stond. Het zou niet juist zijn om het een te schrijven en het ander te doen. Bij een herhaling (en die komt er) zullen we gaan loten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Wanneer is de 50e geplaatst dan? Ik had 'm geplaatst rond 18u op 30 juni, en gesorteerd op datum vanaf 30-6 staan er nog geen 50 boven mij :p

of wordt er niet gecorrespondeerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Wanneer kunnen wij 'm eigenlijk verwachten? Ik moet vanavond een pokke-eind rijden, en dan is zo'n bril wel chill :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
iBugged schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:41:
Wanneer is de 50e geplaatst dan? Ik had 'm geplaatst rond 18u op 30 juni, en gesorteerd op datum vanaf 30-6 staan er nog geen 50 boven mij :p

of wordt er niet gecorrespondeerd :+
Dat laatste. :P
Geen zin om UNIX timestamp om te rekenen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Whoa... dat ging dan ook snel met die 50 reviews! :o
Volgens mij heb ongeveer een uur na de DM (die om 14:11 uur binnenkwam) een review geplaatst en dan nóg buiten de boot vallen... :'(
Blijkbaar zitten sommigen nog vaker op T.net

Dan maar deze zonnebril gebruiken: 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Magic6399 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:21:
Whoa... dat ging dan ook snel met die 50 reviews! :o
Volgens mij heb ongeveer een uur na de DM (die om 14:11 uur binnenkwam) een review geplaatst en dan nóg buiten de boot vallen... :'(
Blijkbaar zitten sommigen nog vaker op T.net

Dan maar deze zonnebril gebruiken: 8)
Ik had binnen 6 minuten na de DM een review geschreven. En had toen al verwacht buiten de boot te vallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Volgens deze pagina's was ik onder de 50ste, maar daar zullen de reviews met alleen + en -punten niet bij zitten :'( http://tweakers.net/revie...C07eQpUWKscdSVrlOjWL-DzAg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerkhanite
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 19:32

Aerkhanite

Snapt er geen reet van

NeFoRcE schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:23:
[...]

Ik had binnen 6 minuten na de DM een review geschreven. En had toen al verwacht buiten de boot te vallen :P
Ik binnen een half uur een uitgebreide, en ik was blijkbaar te laat :'(

Daarintegen was hij nog niet helemaal af, dus ik speelde iets vals. Snel even de grote lijnen, geplaatst, en daarna echt uitgewerkt. Ongv drie kwartier over gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

iBugged schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:10:
Volgens deze pagina's was ik onder de 50ste, maar daar zullen de reviews met alleen + en -punten niet bij zitten :'( http://tweakers.net/revie...C07eQpUWKscdSVrlOjWL-DzAg
Mja, van dat overzicht klopt geen zak van. Mijn review staat er iig niet tussen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Dat 'eerste vijftig' was ook niet handig. Maar zoals gezegd, de spelregels aanpassen tijdens de wedstrijd is imho nog onhandiger. Dus we doen het nog een keer. Met een .actie, met een periode waarbinnen we verloten onder alle inzenders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

zeef schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:59:
Dat 'eerste vijftig' was ook niet handig. Maar zoals gezegd, de spelregels aanpassen tijdens de wedstrijd is imho nog onhandiger. Dus we doen het nog een keer. Met een .actie, met een periode waarbinnen we verloten onder alle inzenders. :)
Hebben de huidige winnaars (ik neem aan dat dat blijft, en dat wij binnenkort de bril mogen ontvangen, weet je ook toevallig wanneer de verzending gaat plaatsvinden? :) ) dan weer een kans op nog een bril?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Als het goed is deze week nog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:58
Ik vind helemaal mooi.

Afbeeldingslocatie: http://michelerkens.nl/tweakers.jpg

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Afbeeldingslocatie: https://mmi201.whatsapp.net/d/MQror6rZ1r5U7_cckAdvwVWenns/ArOaMd1nUMBzN4LmtWat0STLCj1mHD9F_s6HvaM3ikrr.jpg

Geslaagd! (Y)

[ Voor 194% gewijzigd door NeFoRcE op 10-07-2015 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

* jaloers is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Hij zit op en top! Helemaal blij ermee :D

Foto's komen wel op de tweakers express! ;)

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:33

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Hoe kan ik bij de eerste 50 hebben gezeten en vervolgens niks meer hebben gehoord over een bril, heb de review echt 10 minuten na de DM geplaatst.
En volgens de lijst van reviews die dag zat ik toch zeker bij de eerste 50 Of zie ik iets volledig over het hoofd?

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Pagina: 1