Ik zit waarschijnlijk met een heel dom probleem, maar hey ik kom vanuit PHP hier naar toe 
In elk geval heb ik een loop, die wat dingen doet met "outputDocument". Nu kan het echter zo zijn dat ik op een gegeven moment "klaar" ben, en dus opnieuw wil beginnen met deze class. Mocht ik hem nu initiëren vóór de loop, dan kan ik hem niet opnieuw aanroepen omdat hij dan buiten de scope valt...
Ik heb nu gewoon een dikke brainfart over hoe ik dit nu ga fixen..
Oh ik heb wel wat dingen geprobeerd maar dat werkt allemaal niet.
In de class (PDFSharp) zit ook niet iets om de pages eruit te kunnen halen c.q. te clearen.
In elk geval heb ik een loop, die wat dingen doet met "outputDocument". Nu kan het echter zo zijn dat ik op een gegeven moment "klaar" ben, en dus opnieuw wil beginnen met deze class. Mocht ik hem nu initiëren vóór de loop, dan kan ik hem niet opnieuw aanroepen omdat hij dan buiten de scope valt...
Ik heb nu gewoon een dikke brainfart over hoe ik dit nu ga fixen..
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| public void splitPDF(string filename) { PdfDocument inputDocument = PdfReader.Open(filename, PdfDocumentOpenMode.Import); string name = Path.GetFileNameWithoutExtension(filename); PdfDocument outputDocument = new PdfDocument(); for (int idx = 0; idx < inputDocument.PageCount; idx++) { if (splits.Contains(idx)) { outputDocument.Save(saveDirectory + fileName); // Hier zou dan eigenlijk weer een nieuwe instantie aangemaakt moeten worden zoals // PdfDocument outputDocument = new PdfDocument(); // maar dat mag niet } else { outputDocument.AddPage(inputDocument.Pages[idx]); } } } |
Oh ik heb wel wat dingen geprobeerd maar dat werkt allemaal niet.
code:
1
2
3
4
| outputDocument = null; outputDocument.Dispose(); outputDocument.Close(); // etc. |
In de class (PDFSharp) zit ook niet iets om de pages eruit te kunnen halen c.q. te clearen.
[ Voor 8% gewijzigd door Douweegbertje op 30-06-2015 14:16 ]