Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hi Tweakers,

Ik zit met een heel strange issue op een Hyper-V cluster hier en kom er zelf niet helemaal uit. Hopen dat iemand hier weet wat dit is.
Tot vanochtend draaide alles als een tiet in het cluster, alleen 1 van de hypervisors had Windows Updates nodig, dus alle draaiende VM's netjes een live migrate gegevens naar de andere host en de hypervisor geupdate. Geen probleem. Maar toen ik daarna VM's terug wilde verhuizen kreeg ik problemen....

Het cluster bestaat uit 2 HP servers als hypervisors en 1 shared storage bak die van iSCSI aan de hypervisors hangt. Daar zijn vervolgens CSV's van gemaakt (2 stuks). Als ik nu op de geupdate hypervisor naar C:\ClusterStorage\Volume3 ga krijg ik netjes een rijtje mappen, daar als ik dan 1 map in wil krijg ik een access denied. De andere node kan er nog wel in!

Iemand enig idee wat ik hier mee moet?

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:18
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd?
Server al eens herstart? de betreffende CSV al eens geprobeerd te moven naar de gare host?
Eventlog?

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Server herstart, meerdere keren. CSV gemoved naar de rotte host, dat gaat prima, maar ik mag er vanaf de rotte host nog steeds niet in. Eventlog meld niks, behalve de access denied.

Gekke is wel, na een reboot mount ie de CSV's helemaal niet meer op de rotte host, de C:\ClusterStorage map bestaat, met 2 lege mapjes en hij heeft een C:\ClusterStorage.000 aangemaakt, ook leeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdheuvel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-10-2017
Wat zegt je eventlog?
En welke updates heb je geïnstalleerd, Zaten er ook driver updates bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
svdheuvel schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:03:
Wat zegt je eventlog?
En welke updates heb je geïnstalleerd, Zaten er ook driver updates bij?
Eventlog had niets zinnigs te melden, gekke is dat het nu na 2x rebooten en 2x iSCSI disconnecten en connecten het weer werkt. Waarschijnlijk heeft het iets met een domain account te maken waar vanochtend het wachtwoord van was aangepast... maar even uitzoeken onder welk account die services draaien!