Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• omdatvanwege
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-10-2023
ik krijg de razorweb ads niet weg, op internet geven ze aan scannen met o.a malware bytes en adw cleaner, deze vinden beide niks. ook word er gezegd extenties binnen de browers verwijderen, er zijn geen extenties aanwezig van razorweb, zo is er ook niks geinstalleerd op de laptop wat verwijderd kan worden. maakt ook niet uit in welke browser, de ads blijven constant komen.

iemand enig idee hoe ik dit oplossen kan?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welk OS en welke browser? Erg relevant ;)

Heb je ook 'gewoon' software geuninstalled? Of bedoel je dat met 'zo is er ook niks geïnstalleerd op de laptop wat verwijderd kan worden". Weet je zeker dat 100% van de add-ons en applicaties correct zijn, dus ook gesigned door de door jou verwachte publisher? (Dus niet dat er een Word is geinstalleerd die niet van MS komt, of een Flash-plugin niet van Adobe).

Waarschijnlijker: check of je geen vreemde DNS-servers gebruikt.

Als ook dat OK is: welke processen lopen er op je machine, welke zijn volgens jou wel/niet verdacht?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• omdatvanwege
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-10-2023
hoi,

draait Win 8.1 op, zoals ik zei browsers maken niet uit want hij doet het bij alle browsers.
staat niks verdachts qua software op, de processen is ook niet iets om je druk over te maken, processen die normaliter ook draaien. staan op mcafee na geen ad ons in. DNS-server is ook normaal