... en gaat over tot de orde van de dag
pricewatch: Kobo Aura (Zwart, 6")
Ik heb nu een Kobo Touch maar ik ben er niet kapot van. Ik vind hem over het algemeen traag aanvoelen. Mijn oude Sony PRS-T1 reageert veel vlotter, alleen is daar de accu van dood.Ernemmer schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:53:
Op zich een leuk apparaat maar ik zou toch voor een bekend merk gaan, hij kost maar 15 euro meer dan deze merkloze van de Aldi.
pricewatch: Kobo Aura (Zwart, 6")
[ Voor 56% gewijzigd door P_Tingen op 30-06-2015 14:00 ]
http://www.ebay.nl/sch/i....y+PRS+T1+battery&_sacat=0P_Tingen schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:57:
[...]
Ik heb nu een Kobo Touch maar ik ben er niet kapot van. Ik vind hem over het algemeen traag aanvoelen. Mijn oude Sony PRS-T1 reageert veel vlotter, alleen is daar de accu van dood.
Genoeg reparatie mogelijkheden dus. Zo heb ik ook mijn kapotte Kindle scherm vervangen m.b.v. een eBay scherm.
Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer
Verder blinkt de aanbieding van Aldi uit door een gebrek aan info. Touchscreen? Resolutie? Capaciteit van de batterij? Wifi? En wat kan de software?
'Achtergrondverlichting' op een E Ink reader bestaat natuurlijk niet. Het scherm wordt verlicht door lampjes langs de rand van het scherm, en dat geldt voor alle E Ink-readers met verlichting, of ze nu Kobo heten of Aldi. 'Voorgrondverlichting' is een betere term.
Dat was precies de onderliggende reden voor mijn vraag hierzetmolm schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:51:
Verder blinkt de aanbieding van Aldi uit door een gebrek aan info. Touchscreen? Resolutie? Capaciteit van de batterij? Wifi? En wat kan de software?
Damn! Klinkt als een beter alternatief. Tnx!CurlyMo schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 12:00:
[...]
http://www.ebay.nl/sch/i....y+PRS+T1+battery&_sacat=0
Genoeg reparatie mogelijkheden dus. Zo heb ik ook mijn kapotte Kindle scherm vervangen m.b.v. een eBay scherm.
[ Voor 39% gewijzigd door P_Tingen op 30-06-2015 14:00 ]
Hij heeft geen Wifi.
ePub wordt gewoon ondersteund, zoals eigenlijk wel af te leiden valt uit het feit dat ie Adobe DRM ondersteunt.
De reader is afkomstig van het Spaanse bedrijf Billow Technologies, maar op hun site is dit type niet te vinden. Waarschijnlijk gaat het om een serie die Billow speciaal voor Aldi uit Zuid-Korea of China heeft gehaald. Waarschijnlijk uit dezelfde fabriek waar Trekstor z'n Pyrus 2 vandaan heeft, want de vormgeving en de schermafbeelding op de foto lijken daar verdacht veel op. Recensies van die reader waren wat verdeeld.
[ Voor 8% gewijzigd door zetmolm op 30-06-2015 15:08 ]
Anoniem: 681723
Hij laad niet meer op. Weet iemand of die van een bebook te vervangen is??