Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 21:56
Hey Tweakers

Ik zoek een (draadloze) mobiele speaker om mee te nemen naar bijv. het strand, parkjes, of gewoon in de tuin om fijn muziek te luisteren. (Mits er geen mensen in de buurt zijn, overlast kan natuurlijk niet hé!

Het budget is tussen de 0-100 euro. Ik zoek eigenlijk gewoon een draadloze speaker op accu met een redelijke batterij duur en goed geluid (bass) grootte is niet van belang. Mag best een lomp ding zijn zolang het geluid maar goed is.

De pricewatch: Caliber HPG407BT is eigenlijk de enige die ik echt tegen gekomen ben die ook een goede bass geeft en redelijk te betalen is. Nu vraag ik me af of dit de beste optie is of er ook nog andere opties zijn om naar te kijken.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-10 20:35

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-10 21:18
Ik zou eens naar de producten van JBL kijken, die springen met de laatste versies ver boven de concurrentie uit (met name door de Bass Radiators). Misschien iets boven jouw budget, maar ze zijn het meer dan waard. De JBL Flip 3 en de JBL Charge 2 (plus) zijn dan eventuele kanshebbers. De plus is hetzelfde apparaat maar dan spatwaterdicht. De Flip 3 is dat sowieso al. De JBL Charge 2 heeft hoogstwaarschijnlijk betere geluidsproductie, maar is ook wat groter en zwaarder.

Een derde kandidaat is de pricewatch: Denon DSB100 Envaya Mini Zwart. Die wordt ook erg hoog aangeschreven door de 'experts' op het mobiele speakergebied.

[ Voor 6% gewijzigd door tweegroenethee op 08-07-2015 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-10 16:50
Ik ben onlangs dezelfde zoektocht gestart en ben uitgekomen op de Fresh 'n Rebel Rockbox #3.

pricewatch: Fresh 'n Rebel Rockbox #3 Zwart

Bevalt mij erg goed. Accuduur is goed (+/- 20 uur) en het geluid is ook prima. Hij is niet heel klein, maar voor mijn doeleinden is dat geen probleem.