Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 681670

Topicstarter
Dag allemaal, ik heb eerder een website gemaakt voor een evenement. Omdat de hele site na het evenement gewist zou worden heb ik vanuit Firefox iedere afzonderlijke webpagina opgeslagen middels de functie 'File>Save as>webpage complete (html)'.

Dit in de veronderstelling dat ik dan een html zou hebben die ik later vanaf mijn harddisk kan openen met Firefox..
Ik heb dit echter niet gecontroleerd of dit echt zo was.. Stomstom.

Nu, de website is intussen weg, wil ik een specifieke pagina openen. Als ik dan in de map kijk waarin firefox deze pagina heeft opgeslagen dan zit deze vol met html, javascript, Cascading style sheet document, jpg, png, json bestandjes etc. Maar uit dit alles kan ik niet een bestand openen die in 1 keer de hele pagina opent zoals die er vroeger uitzag???

Weet iemand hoe ik uit deze brij van losse bestandjes toch de originele webpagina kan openen?

Dank voor het meedenken! Ik hoop dat er een oplossing is!

Groeten, Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geer123
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22:11
Bi mij wordt er een map hoger een .htm file aangemaakt die je kan openen en dan is de hele pagina er weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-04 16:30

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

Is er geen index.html of .htm ? Of een pagina wat de home page moet voorstellen?

Anders even kijken op deze of deze time-machine, misschien is hij daar op te vinden!

"~~Linux is only free if your time has no value"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-05 08:23
Er zou zoals Geer123 zegt normaal gezien een .htm bestand moeten staan in de bovenliggende map. Normaal gezien heeft dit bestand dezelfde naam als de map.

Als je dat bestand verwijderd hebt kan je die pagina's daar niet terugvinden en moet je inderdaad naar de archieven van internetpagina's gaan kijken.

Coördinator van de Waze Belux Community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 681670

Topicstarter
Ach inderdaad..
Ik heb dermate veel pagina's gesaved dat ik niet heb gezien dat onderaan de mappen de indexen staan, dus inderdaad een map hoger zoals Geert123 aangeeft. Ik zocht de indes files direct in de mappen zelf.
Suf van me, maar gelukkig kan ik de pagina nu wel openen.

Many thnx!