JavaFX app werkt niet op andere pc's

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn26
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-02-2024
Hallo,

Ik heb aan JavaFX app gemaakt en hiervan een .exe gegenereerd zodat ik de app kan installeren en runnen op andere pc's.

Echter als ik dit probeer te doen, installeert het zonder problemen maar bij het runnen krijg ik de error: "A java error has occurred". De pc runt de laatste versie van Java. Op mijn pc werkt het zonder problemen.

Iemand die dit nog aan de hand heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Misschien de echte error even posten? Hij geeft vast een stacktrace.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn26
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-02-2024
Hoe kan ik die stacktrace verkrijgen als ik de app op een andere pc run?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-10 16:38
Zonder heel sarcastisch te zijn; Google even op "stacktrace+javafx+exe"
Eerste link geeft iig wat opties zoals <naam van exe> /Debug

Voor de rest, in een dos prompt kan je altijd bij een executable /? erachter plakken, meestal (niet altijd) krijg je dan extra info over wat de opties zijn.

Heb zelf nog niet het genoegen gehad om met JavaFX te spelen, misschien binnenkort maar eens proberen :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door Creepy op 30-06-2015 10:57 . Reden: LMGTFY linkjes zijn zo kinderachterig... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellum
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-10 10:47
Kun je de jar wel uitvoeren op de andere pc?
in cmd: java -jar "bestandsnaam.jar" Mochten er dan fouten optreden zul je ze kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:09

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Met wat google werk en wat uitzoek werk denk ik dat je de echte foutmelding wel kan achterhalen. Als je die hebt los je waarschijnlijk ook direct je probleem op. Zo niet, dan kan je een nieuw topic openen, maar geef dan wel de informatie die je zelf hebt gevonden en wat er mis ging op het moment dat je zelf ging proberen om het op te lossen. Nu lijkt het erop alsof je ons als directe helpdesk wil gebruiken, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.