Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor studie/ gamen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Een laptop voor efficient kunnen werken(word/powerpoint) en gamen voornamelijk final fantasy 14. Ik hoef niet op ultra graphics te spelen maar zou wel fijn vinden als ik soepel kan spelen op high

Wat is je budget?
800-900. Lager mag altijd, Iets erboven liever niet maar sta open voor suggesties.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Valt mee. Voornamelijk thuis maar een 15,6 inch scherm is meer dan voldoende en moet geen lompe ding zijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
geen voorkeuren voor een merk zolang het een goed product is.

Zelf had ik dit gevonden: http://www.bol.com/nl/p/a...5/#product_specifications Hoor soms mixed verhalen over Acer though.
En hoe is de lenovo volgens jullie?

• ggiinnoo
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-11 15:04
Zelf zou ik niet voor een acer kiezen.
lenovo is een zeer goed merk, maar ze zitten meer in de zakkelijke markt, dus de prijs zal wat hoger liggen.

zelf zou ik eens gaan kijken naar ASUS laptops, die zijn redelijk voordelig (voor wat je nodig heb).

Ik zou even kijken naar verschillende laptops van 1 merk, daar een aantal reviews van lezen/bekijken hoe ze het doen met games enz. en dan ook kijken naar andere merken (alle verschillen in een lijstje zetten).

Dan heb je dat lijstje met verschillende laptops waaruit je kan kiezen. Het zal altijd zijn dat een laptop iets heeft wat de ander niet heeft, dus moet je compromise sluiten.

hopelijk zal dit je helpen :)

Verwijderd

Topicstarter
Dankje voor je advies. Heb nu wat gerichter gezocht naar merken en kwam op deze uit.
pricewatch: Asus N551JK-CN158H
het heeft helaas geen SSD(ik neem aan dat ik dit later erin kan doen?) Meningen?
Ik ga nu nog niet kopen maar uiterlijk in een maand tijd. Wie weet komt er een leuke deal.

• rr7r
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-11 09:32
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 00:35:
Dankje voor je advies. Heb nu wat gerichter gezocht naar merken en kwam op deze uit.
pricewatch: Asus N551JK-CN158H
het heeft helaas geen SSD(ik neem aan dat ik dit later erin kan doen?) Meningen?
Ik ga nu nog niet kopen maar uiterlijk in een maand tijd. Wie weet komt er een leuke deal.
Hoogte 31,5mm

Er zijn lagere modellen, al zal de quad-core +GPU de zoektocht bemoeilijken.

• ggiinnoo
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-11 15:04
In de Asus N551JK kan je een SSD doen.
Het probleem dan is dat je geen HDD erin heb zitten, je zou de dvd brander eruit kunnen halen en daarvoor in de plaats een bracket om nog een HDD te plaatsen. Maar dat is persoonlijke voorkeur.

Een grote (240Gb) SSD kosten bijna niks meer tegenwoordig.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
En mocht je dan toch een ASUS overwegen, misschien trekt dit je nog extra over de streep heen: nieuws: Asus start tijdelijk laptop-garantieprogramma met geld terug boven op reparatie
Pagina: 1