Ik ben al meer dan een half jaar op zoek naar een nieuwe TV, maar ik word telkens als ik denk iets te hebben gevonden weer geconfronteerd met tekortkomingen van de tv welke voor mij dan weer een reden zijn om de tv niet aan te schaffen. Ik weet dat de vraag om advies heel vaak voorbij komt, maar ik word er nu gek van en heb jullie ervaringen nodig.
Ik heb nu een hd-ready plasma TV en deze is aan het eind van zijn latijn.
Wat voor mij van belang is, is een TV met een goed contrast en zwart waarden en ook een goede kijkhoek heeft. Ik ben allergisch voor Blooming, dse, judder en clouding.
Ik zoek een?
TV van minimaal 55 inch
Wat is je budget?
Mijn budget is rond 1800,- en maximaal 2000,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Regulier digitaal televisie kijken van ziggo, films en series van oa Netflix kijken. Ook films kijken via mijn raspberry pi 2 met kodi.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb gekeken naar de Sony kd-55x9005b en de Samsung 55HU7500, maar vond beide niet mooi genoeg qua zwart waardes en kijkhoek. Ik ben ook zeer aan het twijfelen over de LG 55EC930V, maar deze is FHD en ik weet niet of ik hier 5jaar verder mee kan.
De Panasonic 55cx800 of 55cx700 lijken ook op papier goed, maar gezien recente testen zijn hier de kijkhoeken ook niet ideaal.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik hoop dat iemand mij de goede richting in kan duwen zodat ik mijn 8 jaar oude plasma kan vervangen door een TV met beter beeld.
Ik heb nu een hd-ready plasma TV en deze is aan het eind van zijn latijn.
Wat voor mij van belang is, is een TV met een goed contrast en zwart waarden en ook een goede kijkhoek heeft. Ik ben allergisch voor Blooming, dse, judder en clouding.
Ik zoek een?
TV van minimaal 55 inch
Wat is je budget?
Mijn budget is rond 1800,- en maximaal 2000,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Regulier digitaal televisie kijken van ziggo, films en series van oa Netflix kijken. Ook films kijken via mijn raspberry pi 2 met kodi.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb gekeken naar de Sony kd-55x9005b en de Samsung 55HU7500, maar vond beide niet mooi genoeg qua zwart waardes en kijkhoek. Ik ben ook zeer aan het twijfelen over de LG 55EC930V, maar deze is FHD en ik weet niet of ik hier 5jaar verder mee kan.
De Panasonic 55cx800 of 55cx700 lijken ook op papier goed, maar gezien recente testen zijn hier de kijkhoeken ook niet ideaal.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik hoop dat iemand mij de goede richting in kan duwen zodat ik mijn 8 jaar oude plasma kan vervangen door een TV met beter beeld.