Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop videobewerking Adobe Premiere Pro & After Effects

Pagina: 1
Acties:

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
Ik ben op zoek naar een laptop waarmee ik vloeiend video kan bewerken en in after effects kan werken.

Wat ga je met je laptop doen?
Videobewerking & After Effects
Het dient een Windows laptop te zijn, ben niet van een Macbook.

Wat is je budget?
De echte max € 1800,-, liever ietsjes minder.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Redelijk vaak, maar voor videobewerking wil ik wel graag een 17" paneel, liefst IPS, mat en minstens Full HD

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
In deze prijsklasse kom ik bijna alleen maar MSI tegen vie de pricewatch. Alienware heb ik ook zitten kijken, alleen daar betaal je volgens mij ook voor de naam.

Ik heb zelf al rond gezocht en ik kom bij deze laptop uit: pricewatch: MSI GE72 2QE-010NL (Apache)

Enige 'negatieve' is dat er geen GeForce GTX 970M in zit als ik het goed bekijk.

Verder wil ik heel graag 256gb SSD, omdat ik merk dat 128GB te weinig is wanneer alles geïnstalleerd staat aan programma's en dergelijke. Daarnaast uiteraard een 1tb of meer HDD

Het zou ook fijn zijn als de accu wel enkele uren mee gaat. Ik kan helaas nergens vinden hoe lang dat voor deze laptop is.

Heeft iemand nog suggesties? :)

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
*Update

Ik denk toch dat het deze laptop wordt: pricewatch: Asus Republic Of Gamers G751JT-T7121H

Hierbij zorg ik dat geheugen wordt uitgebreid met een extra 8GB.

Is dat een goede keuze?

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:26

Major_ton

Shoot!

Bulleteater schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:00:
*Update

Ik denk toch dat het deze laptop wordt: pricewatch: Asus Republic Of Gamers G751JT-T7121H

Is dat een goede keuze?
Ik heb deze laptop nu een maandje in bezit en ben er enorm tevreden over! Ik heb er ook 8GB extra RAM bijgezet en alles loopt als de brandweer (http://tweakers.net/pricewatch/311155/crucial-ct102464bf160b.html). Hij is wel wat groot, maar blijft daardoor heerlijk stil en cool.

Some infinities are bigger than others.

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-11 23:58
Bulleteater schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:00:
*Update

Is dat een goede keuze?
Bezit dezelfde laptop. Lomp/groot/zwaar beest. Maar wat een prachtig beest!

Loopt als een tierelier en wordt bij mij niet warm(gekoelde ruimte en gewoon op een bureau)fans gaan op een gegeven moment wel zeker draaien om de boel koel te houden en dat is niet meer dan logisch lijkt me.

Over het algemeen heb ik een headset op of geluid zo staan dat de fans bij mijn achtergrond horen. de extra 8GB heb ik geen ervaring mee maar wil ik zeker doen! Dus de tip van Major_ton ga ik van de week toepassen op de mijne. Vraag me nou wel af of het makkelijk te vervangen is

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.