Hallo beste Tweakers,
Ik ben op zoek naar een laptop om mijn games eindelijk eens in mooie kwaliteit kan spelen en geen uren hoef te wachten bij laadschermen. Ik heb al wat research gedaan maar zie nu echt niet de bomen door het laptop-bos meer, dus vraag ik om jullie expertise.
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk gamen. De meeste van m'n games zijn niet al te zwaar (Sims 2 en 3, Rollercoaster Tycoon) maar ik ben van plan om Final Fantasy XIV online + het Heavensward uitbreidingspakket te kopen, dus die moet ie wel kunnen runnen.
Wat is je budget?
Het liefst niet al te duur, maar ik denk dat iets tussen de 500 en 1000 euro reëel is.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Volgens mij is een ssd wel handig? Maar ik weet er eerlijk gezegd niet veel van.
Hier zijn de requirements voor Final Fantasy XIV:
CPU: Intel® Core™ i5 2.66GHz
Memory: 4GB
Available space on hard disk/SSD: 30GB
Graphics Card: NVIDIA® GeForce® GTX 660 or higher, AMD Radeon™ HD 7950 or higher
Screen Resolution: 1920x1080
Internet: Persistent broadband internet connection required
Sound Card: DirectSound® compatible sound card (DirectX® 9.0c or higher)
DirectX®: DirectX® 9.0c or higher
Zoals ik zei heb ik een beetje research gedaan, en de Asus R556LJ-DM406H ziet er wel goed uit. Ook de MSI gaming laptops lijken mij wel goed, maar alles heeft zo veel cijfers en letters achter de naam dat ik amper het verschil zie.
Het aanbod is gewoon overweldigend. Ik hoop dat jullie kunnen helpen!
Ik ben op zoek naar een laptop om mijn games eindelijk eens in mooie kwaliteit kan spelen en geen uren hoef te wachten bij laadschermen. Ik heb al wat research gedaan maar zie nu echt niet de bomen door het laptop-bos meer, dus vraag ik om jullie expertise.
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk gamen. De meeste van m'n games zijn niet al te zwaar (Sims 2 en 3, Rollercoaster Tycoon) maar ik ben van plan om Final Fantasy XIV online + het Heavensward uitbreidingspakket te kopen, dus die moet ie wel kunnen runnen.
Wat is je budget?
Het liefst niet al te duur, maar ik denk dat iets tussen de 500 en 1000 euro reëel is.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Volgens mij is een ssd wel handig? Maar ik weet er eerlijk gezegd niet veel van.
Hier zijn de requirements voor Final Fantasy XIV:
CPU: Intel® Core™ i5 2.66GHz
Memory: 4GB
Available space on hard disk/SSD: 30GB
Graphics Card: NVIDIA® GeForce® GTX 660 or higher, AMD Radeon™ HD 7950 or higher
Screen Resolution: 1920x1080
Internet: Persistent broadband internet connection required
Sound Card: DirectSound® compatible sound card (DirectX® 9.0c or higher)
DirectX®: DirectX® 9.0c or higher
Zoals ik zei heb ik een beetje research gedaan, en de Asus R556LJ-DM406H ziet er wel goed uit. Ook de MSI gaming laptops lijken mij wel goed, maar alles heeft zo veel cijfers en letters achter de naam dat ik amper het verschil zie.