Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Die 0 kan ik wel rechtvaardigen hoor, zie de mod FAQ:
Je kan trouwens ook naar een specifieke reactie linken door op de tijd en datum te klikkenKlachten over moderaties
Het is niet gewenst dat er in de reacties wordt gediscussieerd over de juistheid van de moderaties. Dergelijke discussies kunnen gevoerd worden in het Tweakers.net Moddereter Forum. Reacties waarin geklaagd wordt over de moderaties van reacties, dienen een punt aftrek te krijgen. Ook hier geldt dat altijd gekeken moet worden naar de rest van de inhoud, om tot een moderatie te komen.
[ Voor 10% gewijzigd door _David_ op 29-06-2015 22:54 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Mismoderaties kun je het beste melden in Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII
Als je een reactie aandraagt kun je het beste een linkje naar deze reactie plaatsen gezien "eerste reactie" niet veel meer zegt nu de reacties op kwaliteit worden gesorteerd. Wat nu als eerste reactie staat kan over een tijdje op een compleet andere plek staan.
Dat gezegd te hebben; ik zie dat je onder andere een klacht over de moderatie in jouw reactie hebt verwerkt. Dat is niet wenselijk en voor veel mensen een reden om een punt af te trekken. Ik raad je aan dat in het vervolg achterwege te laten. Je zult zien dat dat in ieder geval een positieve invloed kan hebben.
De betreffende reactie staat inmiddels op +1. Soms heeft het even tijd nodig voor een reactie vrij stevig op een bepaalde score komt te staan.
Als je een reactie aandraagt kun je het beste een linkje naar deze reactie plaatsen gezien "eerste reactie" niet veel meer zegt nu de reacties op kwaliteit worden gesorteerd. Wat nu als eerste reactie staat kan over een tijdje op een compleet andere plek staan.
Dat gezegd te hebben; ik zie dat je onder andere een klacht over de moderatie in jouw reactie hebt verwerkt. Dat is niet wenselijk en voor veel mensen een reden om een punt af te trekken. Ik raad je aan dat in het vervolg achterwege te laten. Je zult zien dat dat in ieder geval een positieve invloed kan hebben.
De betreffende reactie staat inmiddels op +1. Soms heeft het even tijd nodig voor een reactie vrij stevig op een bepaalde score komt te staan.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum