'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'
Wat staat er op de sticker van de bios chip?
Vergelijk dat met vanaf welke bios versie jouw cpu wordt ondersteund
Vergelijk dat met vanaf welke bios versie jouw cpu wordt ondersteund
Bios geeft aan dat er versie 2.0 op staat. Vanaf versie 1.90 zijn er geen nieuwe cpu's toegevoegd aan de ondersteuning en versie 2.0 ondersteunt mijn CPU.
'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'
Met welke aansluiting ben je verbonden op je monitor?
VGA/HMDI/DVI/Displayport?
En probeer eens een BIOS Reset uit te voeren. Meestal zit er op het moederbord wel een knopje om dit uit te voeren.
VGA/HMDI/DVI/Displayport?
En probeer eens een BIOS Reset uit te voeren. Meestal zit er op het moederbord wel een knopje om dit uit te voeren.
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Moederbord is inmiddels opgestuurd met een RMA. We zullen zien of het uiteindelijk ook echt aan het moederbord lag.
Je had ook een keer de processor opnieuw kunnen monteren, zie wel vaker dat ie net niet contact maakt.
Ik had inmiddels alles al een keer opnieuw gedaan, probleem bleef volhouden.
Pagina: 1