Windows 7 microfoon werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas254
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 16:07
Ik was wat aan het spelen met de opties voor mijn microfoon bij de audio settings. Toen kwam ik op het briljante idee om het stuurprogramma voor opnameapparaten te verwijderen 8)7 . En nu doet hij dus niks meer. Als ik nu naar audio apparaten ga staat er dat er geen apparaten zijn geïnstalleerd. Hij wordt ook niet automatisch geinstalleerd op het moment dat ik de microfoon in de (roze) aansluiting stop. Als ik bij device manager kijk dan staat er bij geluid het volgnde:

amd high definition audio device
en
high definition audio device

Ik kan geen drivers vinden. Ik heb al wat verschillende driver tools geinstalleerd, maar deze zijn allemaal waardeloos want zodra ze klaar zijn met scannen moet je betalen voor de automatische driver updates.

Op het moment dat ik de drivers voor afspeelapparaten verwijder worden ze wel opnieuw geïnstalleerd, maar die voor opnemen niet.

http://www.tomshardware.c...ition-audio-device-driver
Op dit forum wordt gezegd dat deze amd driver met de drivers voor mijn ATI videokaart komt en dat een realtek chipset wordt gebruikt. Ik heb dus een generieke driver van de website van realtek geinstalleerd, maar ook zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Welk merk/type moederbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je nog een systeem herstelpunt van voor je de driver verwijderde?
Klik (met rechter muisknop) op start > Uitvoeren en plak:
"C:\WINDOWS\system32\rstrui.exe"
klik op OK.
Check de updates die gemaakt zijn na het maken van het terug gezette systeemherstelpunt nadat je je systeem herstelt hebt.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2015 13:13 ]