Goedemiddag,
Eindelijk krijg ik mijn eigen desktop(voor het slagen van mijn examen). Dus na weken puzzelen en veel lezen, heb ik mijn droom pc weten te samenstellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag gaan gamen. Hierbij moet je denken aan: 7 days to die, verdun, ARK. Maar ook AAA-games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan max 1300 euro, met een marge van 50 euro. Ik ga de pc zelf bouwen, dus er hoeft geen assemblage kosten erbij gerekend te worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten of randapparatuur dat ik mee kan nemen naar het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een SSD kan niet missen in een moderne desktop. Daarbij wil ik graag ook een desktop hebben die minimaal 5 jaar meegaat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf geen voorkeur voor bepaalde combo's of merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een systeem willen hebben die een niet al te hoge geluidsniveau heeft. Al zal dit niet een must-have zijn.
Ga je overklokken?
Ik ga zeker weten niet overklokken.
vraag:
Mijn desktop komt onder mijn bureau, op zolder waar het enorm stoffig is. Kan ik daarom beter een kast kopen die beter "stofwerend" is. Of regelmatig mijn kast ontstoffen?
Hierbij het systeem dat ik m.b.v. de pricewatch heb samengesteld:
Eindelijk krijg ik mijn eigen desktop(voor het slagen van mijn examen). Dus na weken puzzelen en veel lezen, heb ik mijn droom pc weten te samenstellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag gaan gamen. Hierbij moet je denken aan: 7 days to die, verdun, ARK. Maar ook AAA-games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan max 1300 euro, met een marge van 50 euro. Ik ga de pc zelf bouwen, dus er hoeft geen assemblage kosten erbij gerekend te worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten of randapparatuur dat ik mee kan nemen naar het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een SSD kan niet missen in een moderne desktop. Daarbij wil ik graag ook een desktop hebben die minimaal 5 jaar meegaat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf geen voorkeur voor bepaalde combo's of merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een systeem willen hebben die een niet al te hoge geluidsniveau heeft. Al zal dit niet een must-have zijn.
Ga je overklokken?
Ik ga zeker weten niet overklokken.
vraag:
Mijn desktop komt onder mijn bureau, op zolder waar het enorm stoffig is. Kan ik daarom beter een kast kopen die beter "stofwerend" is. Of regelmatig mijn kast ontstoffen?
Hierbij het systeem dat ik m.b.v. de pricewatch heb samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,50 | € 179,50 |
| 1 | ASRock H81M-HDS | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 362,95 | € 362,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 48,95 | € 48,95 |
| 1 | Gigabyte WB867D-I | € 30,74 | € 30,74 |
| 1 | Samsung S24D390HL Blauw, Zwart | € 149,02 | € 149,02 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 84,99 | € 84,99 |
| 1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 17,95 | € 17,95 |
| 1 | CM Storm Octane - Gaming Gear Combo | € 38,60 | € 38,60 |