Beste,
Vandaag eindelijk mijn pc afgebouwd, dus aangesloten op mijn monitor via DVI. ik drukte op de Power knop en alle fans en lampjes gingen branden, maar helaas bleef mijn monitor zeggen ''No Signal''
De DVI Kabel is net nieuw dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb het geprobeerd zowel in het moederbord te steken als in de videokaart, en beide geen succes. Ik heb ook zonder de videokaart geprobeerd en helaas weer geen succes.
Ik las over dat je eventueel met speakers piepjes kon horen. ik heb dit met Iphone oortje geprobeerd ( Weet niet of dat ook werkt, dacht probeer het eventjes) en hoorde geen piepjes.
Zo ziet mijn build eruit
Hierbij nog wat foto's hoe het er van binnen uit ziet.
Vandaag eindelijk mijn pc afgebouwd, dus aangesloten op mijn monitor via DVI. ik drukte op de Power knop en alle fans en lampjes gingen branden, maar helaas bleef mijn monitor zeggen ''No Signal''
De DVI Kabel is net nieuw dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb het geprobeerd zowel in het moederbord te steken als in de videokaart, en beide geen succes. Ik heb ook zonder de videokaart geprobeerd en helaas weer geen succes.
Ik las over dat je eventueel met speakers piepjes kon horen. ik heb dit met Iphone oortje geprobeerd ( Weet niet of dat ook werkt, dacht probeer het eventjes) en hoorde geen piepjes.
Zo ziet mijn build eruit
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 238,80 | € 238,80 |
| 1 | Asus Z97-PRO GAMER | € 134,95 | € 134,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 4GD5 OC | € 338,95 | € 338,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart Window | € 113,95 | € 113,95 |
| 1 | G.Skill RipjawsX F3-2133C9D-8GXL | € 59,50 | € 59,50 |
| 1 | Antec Edge 550W | € 94,79 | € 94,79 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 82,95 | € 82,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.063,89 | |
Hierbij nog wat foto's hoe het er van binnen uit ziet.