Advies voor oplossing aansluiten AppleTV en KPN TV Ontvanger

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinSanders
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22-12-2021
Ik ben op zoek naar oplossingen om AppleTV en KPN TV ontvanger aan te sluiten op een home cinema set of receiver.

AppleTV gebruik ik voornamelijk voor Netflix en de KPT Interactieve TV ontvanger.

Budget is tot €500

Ik hoor graag wat jullie adviezen zijn.

Bedankt alvast!

Gr. Edwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
EdwinSanders schreef op maandag 29 juni 2015 @ 14:44:
Ik hoor graag wat jullie adviezen zijn.
Welkom op het forum. Goede topicstarts krijgen betere antwoorden en daar is in dit geval helaas geen sprake van. Daarnaast wordt eigen inzet op het forum verwacht en gewaardeerd. Ik raad je aan om het algemeen beleid toch echt even door te lezen en de quickstart voor een goed topic in het bijzonder.

Wat heb je zelf al gevonden en waar twijfel je over? Verder is het toch ook wel erg handig om merken en typenummers te vermelden zodat we weten waar je het over hebt.

Op de vraag hoe je een AppleTV en TV-ontvanger moet aansluiten op een homecinema set of receiver, gaat mijn eerste gedachte uit naar een HDMI-kabel. Met een budget van € 500 zou dat makkelijk moeten lukken. Maar ik verwacht dat je eigenlijk iets anders op het oog hebt. Nogmaals, goede topicstarts krijgen betere antwoorden.

Ik geef het topic voor dit moment een slotje omdat het op deze manier nergens toe zal leiden. Check dat algemene beleid dus nog eens en open dan een goed topic. Denk dan ook even aan het doen van groeten; want dat doen we weer juist niet op GOT.

Dit topic is gesloten.