www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
Is het misschien overgenomen door iemand anders ofzo?
Ik denk dat het gaat floppen als ze dezelfde naam houden. Ik denk niet dat veel mensen nog vertrouwen hebben in superweb...
Ik denk dat het gaat floppen als ze dezelfde naam houden. Ik denk niet dat veel mensen nog vertrouwen hebben in superweb...
Ik zit hier via kennisnet en heb weinig problemen, binnen luttele seconden stond ie op mijn scherm...Op maandag 18 juni 2001 09:52 schreef NomadicNightmare het volgende:
hmm de traagheid van hun site zegt genoeg?
duurt 30 sec. op mn 100mbit hiero
Verwijderd
Daar heb ik idd ook geen problemen mee.Op maandag 18 juni 2001 09:52 schreef NomadicNightmare het volgende:
Tja, ik vrees dat het weer niks gaat worden met Superweb. Het is weer Martin Eier die erachter zit met z'n mooie praatjes. Dit keer is ie geloof ik van plan om ADSL te gaan aanbieden, maar het lijkt met dat hier al een overvloed van aanbieders is. We zullen het zien in de toekomst.
Ow, over internet zonder tikken: als Wanadoo gewoon flatfee gaat aanbieden dat lijkt Superweb met kansloos. Die hele site van superweb komt trouwens uit de oude tijd.
oow ja ik heb dit ook een tijd gelede gezien jah.....
vraag: wat moet je in 's hemels naam bij superweb.nl???
oow komt supernep.com dan ook weer terug???
edit: ahum, das nou een ander soort site =)
vraag: wat moet je in 's hemels naam bij superweb.nl???
Ik zou er in ieder geval niet intrappen. Voor sommige mensen is het misschien het enige alternatief, maar dat was het voor mij vroeger ook. En ik denk dat ik namens veel mensen praat dat superweb (voor analoge modemmers in ieder geval) een grote flop was.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Ik met mijn ISDN lijntje heb veel profeit gehad van Superweb! Gelukkig stopte superweb ermee op de dag dat de kabelboer mijn kabelinternet aanlegde!
Zow, die gast is ook lekker bezigOp maandag 18 juni 2001 10:05 schreef ikbenveldmuis het volgende:
Superweb had destijds gedreigd tegen Supernep.com vanwege de gestolen layout. Dus zotezien hebben ze de boel flink verbeterd
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
UUNET is rampzaligOp maandag 18 juni 2001 09:52 schreef NomadicNightmare het volgende:
Pagina: 1