Word 2010: Paginanummering begint opnieuw

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Severillan
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08-07 11:55
Een zeer bekend probleem de paginanummering op wordt loopt niet door. Bij mijn verslag loopt het van 1 t/m 4 en dan 1 t/m 22 en dan weer 1 t/m 4. Ik heb alles al geprobeerd ook als ik naar opmaak paginanummering ga staat er aangevinkt doorlopen vanaf vorige sectie. Ik heb de pagina nummers verwijderd opnieuw toegevoegd.
Niks werkt wat ik ook probeer en welke tips ik ook vind :| .
Weet iemand nog andere tips om het probleem weg te krijgen? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 10:53
Je zou kunnen proberen de weergave aan te passen, standaard zit je in iets van afdrukweergave en je hebt ook andere weergaven (conceptweergave bijv. en nog een aantal). Blader daar eens tussen, want volgens mij is er één weergave die sectionbreaks toont.

Wat ik wel eens heb gehad is dat "doorlopen vanaf vorige sectie" niet werkte omdat ik dubbele sectionbreaks had. Dus sectie 1 bevat inhoud, sectie 2 is leeg en heeft "doorlopen" uit staan, sectie 3 bevat inhoud en heeft "doorlopen" weer aan staan maar dat doet effectief niets omdat het in sectie 2 uit staat.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Severillan
Yes, danku ik heb de sectionbreaks weg gehaald nu loopt het netjes door. Ik heb gekeken en denk dat dit inderdaad het probleem is dat er meerdere sectionbreaks toegevoegd zijn. (van 1 naar 3 en van 3 naar 5)
Dit probleem treed regelmatig bij me op, snap nog niet helemaal waardoor de sectionbreaks toegevoegd worden maar heb nu de oplossing.

[ Voor 24% gewijzigd door Severillan op 29-06-2015 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-10 21:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Gebruik je wel eens ctrl+enter om een nieuwe pagina te maken? Dat kan een sectie break toevoegen.

Kan je voor de volledigheid nog even je versie noemen?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
CTRL+Enter is geen sectie-einde maar een pagina-einde. Deze heeft geen invloed op de paginanummering.
want volgens mij is er één weergave die sectionbreaks toont.
Pagina-einden of sectie-einden zichtbaar maken doe je door op het zwarte paragraaftekentje te klikken boven in de werkbalk. Daar zie je hoe je je document hebt opgemaakt door middels van alles wat je maar kunt bedenken, zoals regel-einden, pagina-einden, sectie-einden, handmatige regeleinde enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Severillan
Ik gebruik geen CTRL + enter ik voeg deze simpel weg toe door op pagina - einden te drukken bij invoegen. Daarnaast maak ik gebruik van word 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 10:53
sypie schreef op maandag 29 juni 2015 @ 14:02:
CTRL+Enter is geen sectie-einde maar een pagina-einde. Deze heeft geen invloed op de paginanummering.

[...]

Pagina-einden of sectie-einden zichtbaar maken doe je door op het zwarte paragraaftekentje te klikken boven in de werkbalk. Daar zie je hoe je je document hebt opgemaakt door middels van alles wat je maar kunt bedenken, zoals regel-einden, pagina-einden, sectie-einden, handmatige regeleinde enz...
Ah thanks. Leer ik ook weer wat :). Heb al zo vaak ruzie gehad met section breaks, en heb me altijd al verwonderd waarom die niet makkelijker in beeld te krijgen waren.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als ik een heel stomme suggestie mag doen, waarvan ik niet weet of je dat al gedaan hebt: kijk eens op YouTube. Er zijn bijzonder veel filmpjes over Office programma's en functies daarvan. Bijvoorbeeld deze:
Pagina: 1